رییس سازمان تبلیغات اسلامی:امر به معروف و نهی از منکر مسؤولان در گام دوم انقلاب جدی گرفته شود

حجت الاسلام والمسلمین قمی با بیان اینکه امر به معروف مسؤولان را در گام دوم انقلاب باید جدی گرفت، گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه فراگیر شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی، امروز در ششمین نشست مجمع دبیران شوراهای امربه‌معروف و نهی از منکر دستگاه‌های اجرایی و تشکل‌های مردمی که در سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، گفت: در حاکمیت جمهوری اسلامی همه دستگاه‌ها و مجموعه‌ها نسبت به احیای امربه‌معروف و نهی از منکر وظیفه‌ دارند.

وی افزود: تبلیغات اسلامی باید در اجرای امربه‌معروف و نهی از منکر پیشگام باشد و با ترسیم و تشویق خوبی‌ها جامعه را از بدی‌ها و زشتی‌ها نهی دهد.

حجت الاسلام والمسلمین قمی با تأکید بر اینکه امربه‌معروف و نهی از منکر به‌مثابه یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است که نباید از آن غفلت شود، عنوان کرد: غفلت از امربه‌معروف و نهی از منکر خسارت‌های جبران‌ناپذیری را متحمل جامعه می‌کند.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه معروف مراتبی دارد که باید مورد توجه همگان قرار گیرد، اظهار داشت: حفظ نظام اسلامی به فرمایش رهبر معظم انقلاب بالاترین مرتبه معروف است؛ بنابراین نتیجه امربه‌معروف و نهی از منکر مسؤولان تقویت انقلاب اسلامی است و برعکس اگر این مهم ترک شود نظام تضعیف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امربه‌معروف و نهی از منکر یک پدیده اجتماعی است، گفت: در راستای اجرای امربه‌معروف و نهی از منکر می‌طلبد یک نهضت عملی نسبت به مسؤولان صورت بپذیرد و مسؤولان نیز باید طالب امربه‌معروف و نهی از منکر شوند.

حجت الاسلام والمسلمین قمی با تأکید بر اینکه امربه‌معروف و نهی از منکر باید به‌صورت فراگیر در جامعه اجرایی شود، عنوان کرد: می‌طلبد حوزویان و دانشجویان در ترویج و نهادینه ساختن فرهنگ امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه تلاش کنند و بر اساس یک برنامه‌ریزی درست و منسجم اقدام به احیای این واجب الهی کنند.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به گام دوم انقلاب و در راستای تمدن سازی و ظهور امام زمان(عج) لازم است امربه‌معروف و نهی از منکر مسؤولان جدی گرفته شود.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


6 + 3 =