انتقاد آیت الله سبحانی از عدم توجه برخی مسؤولان به مقوله حجاب و عفاف

حضرت آیت الله سبحانی با انتقاد از عدم توجه برخی مسؤولان به مقوله حجاب در جامعه، گفت: متأسفانه برخی مسؤولان و دستگاه ها مسأله حجاب را نادیده گرفته اند.حضرت آیت الله جعفر سبحانی در دیدار فرمانده انتظامی استان قم، ضمن تاکید بر اهمیت خدمت در نظام اسلامی، گفت: توفیق خدمتگزاری در نظام اسلامی یک نعمت الهی است و درگاه خداوند اجر بالایی دارد.

وی با اشاره به رفتار هنجارشکنانه برخی از افراد در جامعه، اظهار داشت: این رفتارها باعث به خطر افتادن امنیت اجتماعی می شود که در صورت نیاز باید برخورد قانونی صورت پذیرد.

این مرجع تفلید با انتقاد از عدم توجه برخی مسؤولان و دستگاه ها به مقوله حجاب در جامعه، افزود: متاسفانه مسأله حجاب نادیده گرفته شده است، برخی مسؤولان این مسأله را جدی نگرفتند و نتیجه اش این شده که عده‌ای هنجارشکن به صورت علنی رفتارهای غیراخلاقی در جامعه دارند.

وی ضمن حمایت قاطع از اجرای طرح های قانون توسط ناجا برای سالم سازی محیط جامعه و برخورد با هنجارشکنان، بیان داشت: اداره کشور زحمت دارد و مسأله مهمی است و برای حفظ کشور مسأله برخورد با ناهنجاری ها کار اولویت داری است.

حضرت آیت الله سبحانی از اقدامات نیروی انتظامی برای سالم سازی محیط جامعه از ناهنجاری ها اظهار رضایت مندی کرد و ابزار داشت: نیروی انتظامی در خط مقدم برخورد با مخلان نظم و امنیت است.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


9 + 5 =