مردم به افراد ولایت مدار رأی دهند

حجت الاسلام طباطبایی گفت: در انتخاب نماینده اصلح به سخنان او در قبل انقلاب و در جریان انقلاب توجه کنیم که آیا حمایت از ولایت فقیه و انقلاب داشته است.حجت الاسلام سید جعفر طباطبایی، استاد حوزه علمیه خراسان شب گذشته در اجتماع بزرگ حامیان فقیه انقلابی آیت الله مصباح یزدی در حسینیه آیت الله شاهرودی، با اشاره به اهمیت مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در حل مشکلات کشور، گفت: رهبری، مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در پرتو فهم و شعور بالا و بصیرت مردم می تواند جلوی خطرها را گرفته و نیز می تواند موجب سوء استفاده دشمن قرار گرفته و گروهی را ناامید کند.

وی با تاکید بر شرکت با بصیرت در انتخابات پیش رو، ابراز کرد: مردم ما دلسوزانه در میدان هستند مردم بدانند که آراءشان مهم است و اگر چه کسانی که با حفظ شئون ها ثبت نام کرده و مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفته اند اما باید فرد اصلح را انتخاب کنیم.

حجت الاسلام طباطبایی ولایت پذیری را از شاخصه های مورد توجه در انتخاب نماینده اصلح بیان و ابراز کرد: در انتخاب نماینده اصلح به سخنان او در قبل انقلاب و در جریان انقلاب توجه کنید که آیا حمایت از ولایت فقیه و انقلاب داشته است و در موقعیت های حساس پای کار بوده است؟

فرهیخته حوزه علمیه خراسان شهید حاج قاسم سلیمانی را نمونه بارز ولایت پذیری بیان و تصریح کرد: تمام منطقه نجات از دست داعش را در دست شهید حاج قاسم می دانند و این شهید چه قدر در برابر ولی فقیه متواضع بود، آیت الله محمد تقی مصباح یزدی از نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز ولایت پذیر است و در همه جهات رهبری را حمایت کرده است.

وی بیان داشت: کسانی را به عنوان نماینده خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی انتخاب کنیم که برای ریاست قدم بر نمی دارند بلکه برای خدمت کاندیدا شده اند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 6 = 15