عضو هیأت امنای اتاق فکر تبلیغ خراسان؛ هزینه های هنگفت هالیوود علیه مهدویت بیانگر توجه دشمن به این واقعیت است

عضو هیأت امنای اتاق فکر تبلیغ خراسان گفت: یکی از دلایل ضرورت سخن گفتن از مبحث مهدویت، توجه بیش از حد دشمن به امامت امام زمان(ع) به عنوان واقعیتی انکار ناپذیراست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام مرتضی دهشت، عضو هیأت امنای اتاق فکر تبلیغ خراسان امروز بیستم آذرماه، در حرم مطهر رضوی با بیان اینکه یکی از محورهای وحدت میان مسلمانان «قرآن» است، اظهار کرد: قرآن از منابع اصیل اسلامی دعوت کننده وحدت و راهکارهای رسیدن به آن است، که وحدت به شدت مورد تأکید قرآن، نبی مکرم اسلام و ائمه اطهار(ع) قرار گرفته است.

وی افزود: «اسلام» دین اصیل الهی است و شریعت های دیگر برای دعوت مردم به اصل اسلام آمده که همه بر یک طریق بوده اند و «قرآن» تنها معجزه جاوید و همیشگی است که هیچ یک از کتابهای انجیل و تورات از شرایع دیگر دارای این ویژگی نبودند.

حجت الاسلام دهشت با بیان اینکه مسأله امامت امت اسلامی از جمله موضوعات قرآنی وحدت است، افزود: امامت امام زمان(عج) و‍ مهدویت یکی از مصدایق اعلاء امامت برای تمام امتهای اسلامی است.

عضو هیأت امنای اتاق فکر تبلیغ خراسان امروز افزود: امامت امام زمان(عج) و مهدویت محور مشترک تمام شرایع آسمانی، نقطه مشترک تمام فرقه های عالم،مختصات فرهنگی شیعه، هویت اصلی نظام جمهوری اسلامی و توجه بیش از حد دشمن به مسأله مهدویت ضرورت سخن گفتن امامت امام زمان(عج) را بیان می کند.

وی با اشاره به اینکه امامت امام زمان(عج) محور مشترک تمام فرقه های عالم است، تصریح کرد:‍ حتی افراطی ترین گروه های میان مسلمانان که دستان کثیفشان به خون مظلومان عالم آلوده آغشته شده است، همچون وهابیت در این حوزه اتفاق نظر دارند.

حجت الاسلام دهشت با بیان اینکه منشأ تمام خباثت ها، فتنه ها و رذالت های عالم از سوی صهیونیسیم های کثیف و خونخوار است، عنوان کرد: یکی از دشنمان واقعی وهابیت است که کمر بر هدم اسلام و مسلمانان کمر بسته و با تسلط بر حرمین شریفین مسلط آنچه در آنجا است، با حربه شرک از بین می برند.

شرک؛ حربه استکبار

وی بیان کرد: امروز «القاعده»، «داعش» و «طالبان» دست نشانده ها و مزدوران آنها نیز همین کار را می کنند، امروز استکبار می داند باید با حربه شرک ضربه بزند از این رو هر جا ورود پیدا می کنند اولین هجمه و حمله شان به ابناء قابل احترام مسلمانان است.

عضو هیأت امنای اتاق فکر تبلیغ خراسان خاطرنشان کرد: بعضی از مجموعه ها در اروپا و آمریکا بحث منجی در عالم را دنبال می کنند که در انجیل به عنوان «مسیا» مطرح است و این مجموعه ها تحت عنوان مسیانیسم یعنی کسانی که طرفدار مردی آسمانی؛ منجی و نجات دهنده هستند که برای نجات بشریت می آید.

وی تصریح کرد: در این زمینه هزینه های هنگفتی هم صرف کرده اند و چندین فیلم با محور منجی از سوی هالیوود ساخته شده است که نشان دهنده توجه آنها به مهدویت است چنانچه موضوع منجی واقعیت ندارد چرا برای آن فیلم می سازند و فرهنگ آن را ترویج می کنند.

حجت الاسلام دهشت خاطرنشان کرد: علامت و نشانه های بسیاری درباره منجی وجود دارد و مسیر و راه مشخص است اگر مسلمانان چشمان خود را باز کنند و منصفانه بنگرند متوجه آنها و حقایق می شوند.

عضو هیأت امنای اتاق فکر تبلیغ خراسان با تأکید بر اینکه دشمن شناس بودن مسلمانان، مطرح کرد: امروز همه امت اسلامی باید دشمن شناس باشند و متأسفیم که بعضی از خودی ها دشمن خود را نمی شناسند.






اخبار مرتبط

  • آماده سازی جامعه برای امامت ولی عصر، رسالت امام حسن عسکری بود
  • عباس علیه السلام در نگاه حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف
  • زیارت امام حسین(ع) صادره از ناحیه مقدس امام زمان (عج)معروف به زیارت ناحیه مقدسه
  • پیوند عاشورا و ظهور از منظر ‌آیت الله مکارم
  • پیوند قیام عاشورا و قیام امام مهدی(ع)
  • فرصت نیمه شعبان را غنیمت بشماریم | لزوم دعای همگانی برای رفع بلا از بشر
  • نظر آیت الله صافی درباره نحوه ادای نذورات نیمه شعبان در شرایط شیوع کرونا
  • ویژه نامه تبلیغی مهدویت
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


    5 + = 6