پوچی شعارهای حقوق بشر آمریکایی ها عیان شده است

حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی گفت: پوچی شعارهای حقوق بشر آمریکایی ها با سکوت خجالت آورشان در مقابل جنایاتی که علیه کودکان و زنان بی گناه رخ داد، بر همگان عیان شده است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدابوالفضل طباطبایی نماینده ولی‌فقیه در سوریه در گفت‌وگویی تلویزیونی با اشاره به پیش رو بودن ماه مبارک رمضان، ابراز داشت: ما باید برای ماه رمضان خود را آماده کنیم تا بتوانیم بیشترین استفاده را از برکات این ماه عزیز کسب کنیم.

وی ادامه داد: گناهان و بدی ها به روح انسان آسیب می زنند و آن را مجروح می کنند لذا باید با داروی استغفار مرهمی بر این جراحت های روح انسان گذارد.

حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی با ذکر چند روایت در فضیلت استغفار کردن و طلب توبه از خداوند، تاکید کرد: در این روزهای آخر ماه شعبان بسیار سفارش شده است به استغفار کردن و در دعای آخر این ماه می خوانیم: ای خدا اگر ما را تا این روز ماه شعبان نیامرزدی پس در این چند روز باقی مانده از ما درگذر.

نماینده ولی فقیه در سوریه با یادآوری سالگرد جنایت کشتار حی الراشدین شهر حلب به دست داعش و گرامیداشت بیش از صد شهید مردم مقاوم فوعه و کفریا، اظهار داشت: این جنایت هولناک دشمنان، که زنان و کودکان بی گناه را کشتند و هنوز از سرنوشت تعدادی از کودکان کشته شده تا امروز خبری دردسترس نیست، قلب انسان را به درد می آورد و امیدواریم شهدای ما سر سفره با کرامت حضرت زینب سلام الله علیها مهمان باشند.

حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی تاکید کرد: پوچی شعارهای حقوق بشر آمریکایی ها با سکوت خجالت آورشان در مقابل این جنایت که علیه کودکان و زنان بی گناه رخ داد، بر همگان عیان شده است.

نماینده ولی فقیه در سوریه در پایان سخنان خود ضمن همدردی با خانواده های شهدای این جنایت از خدای متعال برای آنان طلب صبر کرد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 6 = 10