سلیمانی‌ها جلوی تکرار فاجعه تخریب قبور ائمه را گرفتند

حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی گفت: محور مقاومت با فداکاری امثال شهید حاج قاسم سلیمانی نگذاشتند فاجعه‌هایی مانند تخریب قبور ائمه تکرار شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالفضل طباطبایی عضو اتاق تبلیغ خراسان و نماینده ولی فقیه در سوریه در خطبه های این هفته نماز جمعه دمشق که در مصلی حرم حضرت زینب سلام الله علیها برگزار شد با اشاره به بازگشایی درب های حرم حضرت زینب، اظهار داشت: شکرگزار خدای متعال هستیم که بر ما منت نهاد و درب های حرم حضرت زینب سلام الله علیها بر زوار آن حضرت بعد از حدود سه ماه باز گردید.

حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی با اشاره به سالروز تخریب قبور ائمه بقیع توسط وهابیون، ابراز داشت: تکفیری ها از اسلام واقعی بهره ای نبردند و امروز به خوبی شاهد هستیم گروه های تکفیری تروریستی توسط دشمنان اسلام حمایت می شوند تا چهره اسلام را خشن و وحشی نشان دهند.

عضو اتاق تبلیغ خراسان ادامه داد: وهابیت یک پروژه استعماری، استکباری و شیطانی برای ضربه زدن به وحدت اسلامی و تخریب چهره دین اسلام در اذهان جامعه بشری است.

نماینده ولی فقیه در سوریه دفاع از مقدسات مسلمانان را دفاع از هویت دینی عنوان کرد و افزود: قدس، بقیع، دمشق، کربلا و نجف نماد این هویت دینی است لذا وظیفه همه ما است که از این اماکن مقدس دفاع و پاسداری کنیم.

وی ادامه داد: اگر محور مقاومت در زمان تخریب قبور ائمه بقیع وجود داشت، دشمنان اسلام جرأت نزدیک شدن به بقیع را نداشتند چه برسد این قبور مطهر را خراب کنند. امروز شاهد هستیم با فداکاری های رزمندگان محور مقاومت از جمله سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همانند فاجعه تخریب قبور ائمه بقیع یکبار دیگر برای حرم های مطهر اهل بیت واقع نشد.

حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی با اشاره به در پیش بودن سالگرد ارتحال امام خمینی، شخصیت ایشان را بسیار عظیم عنوان کرد و‌ تاکید کرد: امام خمینی اسلام ناب را احیا کرد و مقابل مستکبران ایستاد.

عضو اتاق تبلیغ خراسان ادامه داد: امام خمینی به ما آموخت که ایمان مردم به خدا می تواند هیمنه آمریکا را نابود کند و همگان دیدیم چه طور نفتکش های ایرانی بینی آمریکا و تحریم های آن را به خاک مالید و این عزت به برکت انقلاب امام خمینی است.

نماینده ولی فقیه در سوریه در پایان سخنان خود تاکید کرد که قدرت منطقه ای ایران اسلامی و محور مقاومت به حول و‌ قوه الهی روز به روز بیشتر خواهد شد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


9 + 1 =