دبیر و اعضای جدید هیأت امناء اتاق تبلیغ خراسان مشخص شد

مسؤول روابط عمومی اتاق اندیشه ورز تبلیغ خراسان از برگزاری انتخابات و تعیین دبیر جدید و اعضای هیأت امناء اتاق تبلیغ خراسان خبر داد.

حجت الاسلام حسین عباسی، مسؤول روابط عمومی و دبیرخانه اتاق تبلیغ خراسان، گفت: انتخابات دهمین دوره هیأت امناء اتاق تبلیغ خراسان با حضور اساتید و نخبگان فرهنگی حوزه علمیه  مشهد در مسجد امام خمینی با سخنرانی دبیر سابق اتاق تبلیغ حجت الاسلام مشیری برگزار شد.

وی افزود: دبیر سابق در این جلسه گزارشی از فعالیت های یک ساله اتاق تبلیغ  ارائه داد و از همکاری صمیمانه حوزه علمیه و سایر نهادهای فرهنگی استان با این تشکل فرهنگی انقلابی تقدیر و تشکر کرد.

حجت الاسلام عباسی بیان داشت: در دهمین دوره انتخابات هیأت امناء اتاق اندیشه ورز تبلیغ خراسان از بین ۱۶ کاندیدا یازده نفر از نخبگان علمی و فرهنگی حوزه علمیه خراسان با اکثریت آراء به عنوان اعضای هیأت امنا انتخاب شدند.

وی افزود: حجج اسلام والمسلمین مرتضی دهشت عضو هیأت علمی حرم مطهر، محمدهادی مشیری عضو هیأت علمی حرم مطهر، حسین رجائی خراسانی مسؤول مرکز فقهی ائمه اطهار، محمد فردوسی پور مشاور مدیر عالی حوزه علمیه خراسان، اسدالله اسدی مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در هلال احمر استان خراسان، سید علی اسدی عضو هیأت علمی حرم مطهر، حسین عباسی عضو هیأت علمی حرم مطهر، حسن باقریه مشاور مدیر عالی حوزه در امور نخبگان، مهدی امجدی زاده استاد حوزه و امام جمعه اسبق شهرستان های باخرز و کلات، سید حسن سپهر استاد حوزه علمیه و پیشکسوت تبلیغی و احمد منصوری استاد حوزه و دانشگاه افراد انتخاب شده به عنوان اعضای جدید هیات امناء اتاق اندیشه ورز تبلیغ خراسان هستند.

مسؤول روابط عمومی و دبیرخانه اتاق تبلیغ خراسان  بیان داشت: حجت الاسلام مشیری که سالها عهده دار مسؤولیت دبیری اتاق تبلیغ خراسان بود و در این مسیر متحمل سختی ها و زحمات بسیاری شد تا این مجموعه موفق با قوت و قدرت به راه خود ادامه داده و انجام وظیفه کند، این دوره از انتخابات برای تحول و استفاده از ظرفیت دیگر اعضای اتاق تبلیغ از کاندیداتوری دبیری انصراف داد و بر این اساس حجت الاسلام والمسلمین امجدی زاده به عنوان دبیر اتاق تبلیغ حائز اکثریت آراء شد.

وی افزود: قابل ذکر است که اتاق تبلیغ خراسان ده سال است که در استان خراسان تاسیس شده در این مدت تعداد اعضای اتاق تبلیغ به ۱۲۰ نفر رسیده است که این اعضا شامل شخصیت های متنفذ و عالم از اساتید حوزه و دانشگاه و نخبگان تبلیغی در حوزه های تبلیغی و رسانه ای سطح استان هستند و در این ده سال با سه رسالت آسیب شناسی تبلیغی، محتواسازی و موج سازی تبلیغی و پیگیری مطالبات مردمی کارهای گسترده و جامعی انجام شده است.

مسؤول دبیرخانه و روابط عمومی اتاق تبلیغ خراسان در پایان گفت: اتاق تبلیغ در حوزه بین الملل هم با توصیه مجموعه های فرهنگی بین المللی ورود و اقدام به کادرسازی در برخی از کشورها کرده که حاصل آن فعالیت های فرهنگی توسط این عناصر توانمند در این کشورها برای گسترش تفکر انقلاب اسلامی و منشأ خیر و برکات برای مردم این کشورها شده است.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


8 + 3 =