علمای شیعه و اهل سنت مکلف به امید آفرینی در جامعه هستند

حجت الاسلام صاحبقرانی گفت: سیاه نمایی در کشور به صورت مدیریت شده انجام می شود، لذا علمای شیعه و اهل سنت مکلفند باهم افزایی و هم اندیشی در جامعه امید آفرینی کنند

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، در مراسم اهدای ۱۰۰۰ بسته غذایی به نیازمندان تربت جام گفت: مردم و نیکوکاران به دعوت آیات الهی و با همتی بلند در راستای مواسات و کمک مومنانه در ایام کرونایی به نیازمندان جهاد گونه و ایثارگرانه به میدان آمدند و مفاهیم قرآن را به عمل تبدیل کردند.

حجت الاسلام صاحبقرانی همچنین با اشاره به منویات مقام معظم رهبری افزود: در راستای مطالبه دینی و کمک مومنانه علما، مدیران و مردم نیکوکار پر شور به میدان عمل آمدند و به خوبی نقش آفرینی کردند.

وی در ادامه با اشاره به سیاه نمایی دشمنان انقلاب تصریح کرد: سیاه نمایی در کشور مدیریت شده صورت می‌گیرد و دشمن به دنبال مأیوس کردن مردم از نظام اسلامی است و علمای شیعه و اهل سنت تکلیف دارند باهم افزایی و هم اندیشی امید آفرینی و امید بخشی را در جامعه نهادینه کنند و ریشه جهاد امید بخشی به مردم است.

امام جمعه تربت جام هم در این مراسم گفت: در جریان مواسات و کمک‌های مومنانه علمای شیعه و اهل سنت سنگ تمام گذاشتند و در این مسیر از آبرو خودشان هزینه کردند.

حجت الاسلام معتمدی فر افزود: کرونا تمام خواهد شد و روسیاهی برای آن دسته از افرادی که مایحتاج زندگی و درمانی مردم را احتکار کردند باقی خواهد ماند.

در ادامه رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت جام از اهدای ۱۰۰۰ بسته غذایی در پنجمین مرحله کمک مومنانه به نیازمندان این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام علینقی هاشمی گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در چهار مرحله گذشته بیش از ۱۲۸۰ بسته حمایتی و معیشتی به نیازمندان تربت جام توسط علما اهدا شد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 8 = 10