دولت افغانستان مانع پایمال شدن خون شهدای دانش آموز شود

حضرت آیت‌الله سبحانی با صدور بیانیه ای کشتار فجیع افغانستان محکوم و تأکید کرد: از دولت افغانستان درخواست می‌کنم مانع پایمال شدن خون این عزیزان باشد.

حضرت آیت‌الله جعفر سبحانی در محکومیت کشتار فجیع افغانستان بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَ لا تَحْسَبَنَّ اللَّهَ غافِلاً عَمَّا یَعْمَلُ الظَّالِمُونَ‏ إِنَّما یُؤَخِّرُهُمْ لِیَوْمٍ تَشْخَصُ فیهِ الْأَبْصار؛ گمان مبر که خدا، از آنچه ظالمان انجام مى‏دهند، غافل است! (بلکه کیفر) آن‌ها را براى روزى تأخیر انداخته است که چشم‌ها در آن (به خاطر ترس و وحشت) از حرکت بازمى‏ایستد – سوره ابراهیم/۴۲

اقدام جنایتکارانه و تروریستی در شهر کابل که طی آن تعدادی زیادی از دانش آموزان دختر مدرسه سیدالشهداء – سلام‌الله‌علیه، شهید یا مجروح شدند و صحنه‌‌های دلخراش این کشتار ظالمانه دل هر مؤمن و انسان آزاده‌ای را به درد‌‌ می‌‌آورد؛ موجب تأسف و تأثر شدید گردید.

هدف قرار دادن کودکان و نوجوانان معصوم در ماه مبارک رمضان به جرم محبّت و ولایت اهل‌بیت (علیهم‌السلام) با هیچ منطق انسانی و اسلامی قابل توجیه نیست. اینجانب این حمله تروریستی تأسف‌بار را به ملت شریف افغانستان و خانواده‌ای داغدار و عموم مسلمانان تسلیت عرض نموده و برای مجروحان آرزوی بهبودی‌‌ می‌نمایم و امید است در سایه همبستگی بین همه طوائف شاهد ریشه کن شدن تروریسم و برقراری صلح و ثبات در منطقه و جهان باشیم.

از دولت افغانستان درخواست می‌کنم مانع پایمال شدن خون این عزیزان باشند و در سایه تلاش‌‌های دیپلماتیک و با مجاهدت‌‌های جوانان غیور افغانستان، مانع زیاده خواهی‌‌های گروه‌‌های تکفیری در منطقه باشیم.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 7 = 10