آیت الله نوری همدانی: اجازه نمی دهیم عده ای با فساد و مدیریت نادرست کارآمدی نظام را زیر سوال ببرند| درحمایت از انقلاب و خواسته مردم با کسی تعارف نداریم

حضرت آیت الله نوری همدانی تأکید کرد: ما نباید اجازه دهیم عده ای کم با فساد و بی مدیریتی کارآمدی نظام را زیر سوال ببرند و به حق مردم دست درازی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله نوری همدانی  از مراجع تقلید  در دیدار جمعی از اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم با بیان توصیه هایی به مسؤولان، خواستار صداقت در کلام، عمل به وعده های داده شده و حل مسائل اقتصادی کشور از سوی مسؤولان شد.

وی گره زدن تمام امور کشور را با تحریم نادرست دانست و مدیریت صحیح و تخصصی با نظارت و مبارزه با فساد را یکی از راه های برون رفت از مشکلات کشور عنوان کرد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که علما و روحانیون باید زبان مردم باشند و خواسته های به حق مردم را به گوش مسوولان برسانند، اظهار داشت: مردم نباید از نظام و انقلاب و روحانیت ناامید شوند چرا که در طول تاریخ علما متکی به مردم بودند و اگر به کسی ظلم میشد درب خانه علما می رفتند.

وی روحانیت را پناهگاه مردم دانست و ادامه داد: این مسأله بعنوان یک افتخار بوده و نباید این ارتباط قطع شود، ما درحمایت از خواسته به حق مردم، حمایت از انقلاب و نظام اسلامی و ولایت فقیه با هیچ کس تعارف نداریم و کوتاه نخواهیم آمد چون مردم از ما توقع دارند مدافع حقوق آنان وشعار های انقلاب اسلامی باشیم.

حضرت آیت الله نوری همدانی تأکید کرد: ما نباید اجازه دهیم عده ای کم با فساد و بی مدیریتی کارآمدی نظام را زیر سوال ببرند و به حق مردم دست درازی کنند.

وی با یادآوری خباثت و دشمنی آمریکا نسبت به ملت ایران عنوان کرد: این دشمنی بوده و خواهد بود چون آنها با ملت ایران مخالف هستند و در این چهل سال بدترین ظلم ها را در حق مردم ایران انجام داده اند.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: مردم ما دشمنی ها را درک می کنند و به همین دلیل چهل سال مقاومت و ایستادگی کردند ولی از بی عدالتی، تبعیض و فساد در رنج هستند.

وی اضافه کرد: مردم مسلمان فطرت پاک دارند، این مردم ظلم ستیز هستند و زیربار زورگو یی آمریکا و ایادی آن نمی روند، مردم این را تحمل نمی کنند یکی پول بیت المال را بخورد و ببرد و عده ای هم به نان شب محتاج باشد.

حضرت آیت الله نوری همدانی تصریح کرد: من به مسؤولان عرض می کنم اگر مردم مطمئن باشند شما با رانت و فساد مقابله میکنید از شما حمایت خواهند کرد، مسؤولان همه چیز را با تحریم گره نزنند چرا که تجربه نشان داد خیلی از چیزها به تحریم ارتباط ندارد، قیمت گذاری واقعی اجناس و نظارت و اشراف بر آن بخشی از مشکلات را حل خواهد کرد.

وی افزود: مسؤولان خواسته به حق مردم را بشنوند و در رفع آن بکوشند، مردم هم نباید اجازه موج سواری به دشمنان خود دهند چون این افراد دست شان به خون این ملت آلوده است و الان هم نوکری استکبار را می کنند.

این مرجع تقلید آینده انقلاب را روشن دانست و اظهار داشت: اکثریت مردم ایران انقلاب و نظام و رهبری را قبول دارند و از آن حمایت می کنند لذا باید قدر این مردم را دانست و به اینها خدمت کرد، باید معیشت شان را حل کرده و برای جوانان کار و زمینه ازدواج فراهم کرد.

وی ادامه داد: مسؤولان از اختلاف و مسائل حاشیه ای پرهیز کنند و با وحدت حول محور ولایت فقیه در پی حل مشکلات بوده و متکی به توانایی های خودمان باشد.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که مسؤولان قضایی با جدیت با مفسدان اقتصادی برخورد کند، ابراز داشت:  حضرت امام فرمودند این انقلاب زمینه ساز ظهور است و ان شاءالله با عنایت پروردگار متعال و توجهات حضرت ولی عصر(عج)و حمایت مردم این انقلاب حفظ خواهد شد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


4 + 4 =