آیت‌الله خاتمی: تخریب بقیع اهانت صریح به فرزندان پیامبر‌(ص) بود

IMAGE634859936800937500
عضو شورای عالی حوزه های علیمه با تاکید بر این که اقدام تخریب قبور ائمه(ع) در بقیع تا ابدیت درپرونده سیاه وهابیت پلید باقی خواهند ماند، تصریح کرد: تخریب قبول ائمه بقیع‌(ع) اهانت صریح به فرزندان پیامبر‌(ص) بود.

آیت الله سید احمد خاتمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به این که جریان اسلام ستیز وهابیت با تحریک دولت مکار انگلستان شکل گرفت، اظهار داشت: این فرقه ضاله از آغاز با تفکر تند انحرافی مبنی بر مشرک نامیدن بسیاری از فرقه های اسلامی پا به صحنه گذاشت.

وی با بیان اینکه جنایات وحشیانه و آدم کشی های بسیاری در پرونده وهابیت در طول تاریخ تشکیل این فرقه ضاله ثبت شده است، تصریح کرد: اگر از سوابق تاریخی این فرقه خبیث نیز مطلع نباشیم، نمی توانیم از جنایاتی که این روزها در گوشه و کنار کشورهای عراق، پاکستان و سوریه توسط این تکفیری های جنایتکار صورت می گیرد، اطلاع نداشته باشیم.

*وهابیون وحشیانه ترین جنایت ها را انجام می دهند

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در ادامه به جنایت های وحشیانه فرقه ضاله وهابیت اشاره کرد و ابراز داشت: وهابیون در جنایتی وحشیانه دست و پای دختر سه ساله را به تخت می بندند و پیش چشمان این کودک پدر و مادرش را می کشند.

آیت الله خاتمی تصریح کرد: همچنین در جنایتی دیگر وهابیون وارد منزلی در زینبیه شام می شوند؛ و زن، مرد، پسر و دختر جوان خانواده را قتل عام می کنند و در اقدام وحشیانه دیگری کودک سه ساله را به دار می کشند.

وی به بخش دیگری از جنایت های فرقه ضاله وهابیت را مورد توجه قرار داد و گفت: تکفیری های وهابی به روستایی حمله کرده و در اقدامی وحشیانه تمام زنان، خردسالان و کهن سالان را سر بریدند.

امام جمعه موقت تهران با تاکید بر این که اقدام تخریب قبور ائمه(ع) در بقیع تا ابدیت در پرونده سیاه وهابیت پلید باقی خواهند ماند، تصریح کرد: این جنایت هیچ گاه از پرونده این خائنان به اسلام محو نخواهد شد.

آیت الله خاتمی با تاکید بر این که تخریب قبور ائمه معصومین(ع) در بقیع اهانت صریح به فرزندان نبی مکرم است، خاطرنشان کرد: این جنایت ریشه در تفکر انحرافی وهابیت دارد و تمام کسانی که تخریب کردن و تفکرات این فرقه ضاله را تایید می کنند، در این جنایت سهیم هستند.

*علمای اهل تسنن با شجاعت، از وهابیت پلید تبری جویند

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه علمای شیعه با شجاعت بهائیت را محکوم کرده و با صراحت فتوا دادند که این فرقه از شیعه محسوب نمی شود و اعضای آن مرتد هستند، تصریح کرد: انتظار داریم این شجاعت را علمای اهل سنت داشته باشند، که فرقه اسلام ستیز وهابیت که به نام اسلام، اسلام ستیزی می کند از خود رانده و همانند علمای شیعه آن ها را در جرگه مسلمین ندانند.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه خاطرنشان کرد: به نظر می رسد راهی جز این برای محکومیت، منزوی کردن و مطرود کردن این فرقه آدم کش وجود ندارد.

*دشمنان از مکتب اهل بیت(ع) هراس دارند

آیت الله خاتمی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که هدف دشمنان از مقابله با نفوذ مکتب شیعه در دنیا را بر چه اساسی می دانید، ابراز داشت: مکتب اهل بیت(ع) تجلی اسلام ناب محمدی است و به همین دلیل دشمنان از اسلام ناب هراس دارند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه، با تاکید بر این که با ظهور اسلام ناب و بیداری ملت ها، دیگر جایی برای غارت گری و تجاوز دشمنان وجود ندارد، تصریح کرد: اقتضای طبیعت اسلام ستیزان، مبارزه و درگیری با اسلام نابی است که در مکتب اهلبیت(ع) تجلی دارد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 3 = 5