هویت حوزه به نشر احادیث شیعه است

IMAGE635042884771718750 حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی تصریح کردند: بی شک هویت حوزه های علمیه به حفظ و نشر احادیث شیعی است که امروز در اختیار ماست.
  این مرجع تقلید، پیش از ظهر امروز طی سخنانی در دیدار رییس، مسئولان و اساتید مرکز تخصصی علوم حدیث حوزه علمیه قم که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشتند: احادیث گرانقدر و کتب ارزشمند فقهی و حدیثی، امروز مایه افتخار هر شیعه ای به ویژه حوزویان است و لذا باید در حفظ و حراست و نشر و ترویج آن ها کوشید.

ایشان افزودند: با کارهای علمی و برنامه ریزی شده بکوشید نواقص و ایرادات احتمالی را برطرف کرده و به نشر و ترویج معارف اهل بیت(ع) هر چه بیشتر کمک کنید.

معظم له همچنین با ابراز خرسندی از فعالیت های مراکز تخصصی حوزه از جمله مرکز تخصصی علوم حدیث گفتند: انشاءالله با یاری خدا و عنایات امام زمان(عج) و تلاش شما، این کاری که شروع کرده اید رونق خواهد گرفت و به شناخت بیشتر شیعه و ذخایر معرفتی آن در سطح دنیا خواهد انجامید.

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی خاطرنشان کردند: آنچه مهم است این که همه ما زیر سایه ولایت حضرات معصومین و ولی عصر(عج) زندگی می کنیم و مدیون این بزرگواران هستیم و باید هر چقدر که می توانیم به این دستگاه و مکتب نورانی خدمت کنیم.

در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین عباسی، رییس مرکز تخصصی علوم حدیث حوزه علیمه قم، به ارایه گزارشی از فعالیت های این مرکز پرداخت.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


7 + 9 =