برخی رسانه‌های دشمن جوسازی‌های سیاسی می‌کنند

خبرگزاری فارس: برخی رسانه‌های دشمن جوسازی‌های سیاسی می‌کنند

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری گفت: در حال حاضر مشاهده می‌کنیم که برخی رسانه‌های دشمن جوسازی‌های سیاسی می‌کنند و از این طریق سعی در ضربه وارد کردن به نظام دارند که باید با آنها برخورد شود.


آیت‌الله سید‌احمد علم‌الهدی در همایش ملی تبلیغ و جمعیت که در هتل خاتم مشهد برگزار شد، اظهار کرد: تفسیر آیات به دو بخش اصولی و تفصیلی تقسیم می‌شود که در ارتباط با اصولی به این شکل است که ممکن خداوند آیاتی را نازل کرده که مختص به یک موضوع باشد اما در سایر موضوعات نیز کاربرد داشته باشد اما نوع دوم فقط مختص یک اتفاق خاص بوده و تنها برا آن کاربرد دارد. وی تصریح کرد: حکم در دو صورت است که به موضوع و مورد تقسیم می‌شود، که موضوع به صورت مشترک تحقیق منات است اما مورد یعنی فقط یک برای یک اتفاق خاص تعریف می‌شود.

امام جمعه مشهد عنوان کرد: در حال حاضر مشاهده می‌کنیم که برخی رسانه‌های دشمن جوسازی‌های سیاسی می‌کنند و از این طریق سعی در ضربه وارد کردن به نظام دارند و به عنوان مثال در چند روز گذشته یکی از همین رسانه‌های وابسته به دشمن موج‌سازی منفی ایجاد کرده و گفته که وزیر ارشاد بیان کرده که ما تحت تاثیر دلواپسان قرار نمی‌گیریم که این نوعی موج‌سازی منفی است و آفت جامعه اسلامی به شمار می‌رود. وی خاطرنشان کرد: روحانیون به سه دسته تقسیم می‌شوند که گروه نخست زیر نظر مقام معظم رهبری فعالیت و از منویات ایشان پیروی می کنند و گروه دوم افرادی هستند که به نفع خود از روحانیت استفاده و تبلیغات می‌کنند تا در عرصه انتخابات مختلف به پیروزی دست یابند. علم‌الهدی افزود: گروه سومی نیز وجود دارند که خود را با مباحث سیاسی درگیر نمی‌کنند و فقط به مباحث دینی می‌پردازند و در حقیقت مشکل اصلی ما همین گروه سوم هستند چون آنها دین و سیاست را از هم جدا می‌دانند و می‌گویند تنها باید به عبادت بپردازیم و دفاع مقدس و انقلاب را در نظر نمی‌گیرند و با وجوی که پولی از آمریکا و انگلیس نمی‌گیرند اما ناخواسته مزدور دشمن به شمار می‌روند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


1 + = 6