آیت الله علم الهدی: کسانی که از تعامل با آمریکا دم می زنند جلوی دزدی های کلان داخلی را بگیرند

سامرا به عنوان یک جزء لاینفک عتبات برای ما مطرح است

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با اشاره به ماجرای اختلاس هشت هزار میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان، گفت: مگر چشم مسؤولان باز نبود که یک دزد بیاید در این مملکت، هشت هزار میلیارد بدزدد؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه های سیاسی عبادی نماز جمعه مشهد مقدس که در جوار بارگاه منور رضوی برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت امام سجاد(ع)، سخت ترین مصیبت ها بر آن حضرت را اقدامات بنی امیه در شام خواند که با دو هدف «ارزش زدایی از جامعه اسلامی» و «سرکوب دشمنان حکومت یزیدی» صورت گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با بیان این که اهداف بنی امیه امروز هم در اختیار دشمنان اسلام قرار دارد، اظهار کرد: آمریکا می خواهد از نظر اقتصادی و فرهنگی وضعی را برای ما به وجود آورد که سایر کشورها جرأت نکنند در مقابل آن ها ایستادگی کنند و بگویند «اگر با آمریکا در بیفتیم، بلای ایران به سرمان می آید.»

امام جمعه مشهد مقدس با تأکید بر این که شرایط امروز ایران اسلامی در برابر آمریکای جنایتکار، همان شرایط اهل بیت در برابر یزید است، افزود: ما باید همان کارِ امام سجاد(ع) را انجام دهیم، امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) نه تنها نقشه دشمن در روز ورود به شام را از بین بردند، بلکه نقشه های ۴۰ ساله معاویه را نابود کردند.

وی ادامه داد: ما وارث کربلا هستیم، عزاداری دوماهه محرم و صفر صرفا یک مراسم و شعائر دینی نیست؛ کلاس درس هم هست، امروز رهبر معظم انقلاب راه را برای ما روشن کرده و برای مقابله با دشمن از سه سال پیش به ما راهکار داده اند، مسأله اقتصاد مقاومتی همان راهبرد مقابله با نقشه های یزیدی ای است که آمریکا می خواهد بر سر ما بیاورد.

آیت الله علم الهدی با انتقاد از جدی نگرفتن اقتصاد مقاومتی از سویمردم و مسؤولان، به ماجرای اختلاس هشت هزار میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان اشاره و تصریح کرد: از دارایی یک قشر خدمتگزار و دلسوز جامعه این پول را دزدیدند، مگر شما چشمتان باز نبود که یک دزد بیاید در این مملکت، هشت هزار میلیارد بدزدد؟ در واقع نه تنها چیزی در اقتصاد مقاومتی درست نشد، بلکه از جیب هر معلم، هشت میلیون و هشت‌صد هزار تومان دزدیده شد.

وی با تشریح جزئیات تخلف صورت گرفته در صندوق ذخیره فرهنگیان، گفت: ما الآن بعد از ۳۷ سال از این انقلاب و نظام، بایستیم به همین سادگی هشت هزار میلیارد تومان بدزدند؟ آیا درست است بعد از این که رهبری اینقدر فریاد زدند که «بروید درون نگری کنید؛ داشته های خود را حساب کنید و با این قدرت در برابر آمریکا مقابله کنید»، دست نیاز به سوی آمریکا دراز کنیم و بگوییم تا تعامل درست نشود، توسعه صادرات نخواهیم داشت؟ درست است که اینطور گزاف سخن بگوییم؟






اخبار مرتبط

  • روحانیت نباید در مقابل مردم ژست حکومتی به خود بگیرد
  • مشکلات اقتصادی؛ نتیجه روی کارآمدن افراد نالایق
  • مسؤولان وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم را مدیریت کنند
  • آیت‌الله مصباح الگویی برای جامعه طلبگی و دینی است
  • خواص بی بصیرت؛ قصه پر غصه دیروز و امروز
  • آیت الله یزدی از نیروهای پا به کار انقلاب بود
  • امام رضا دین را از نابودی و اسلام را از انحراف نجات دادند
  • لزوم الگوگیری مسلمانان از سیره رسول‌الله در مبارزه با مستکبران
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


    5 + = 6