دعوت جامعه مدرسین از مردم برای حضور حداکثری در پای صندوق های رای

 jameh modaresin-l_54773
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای از عموم مردم برای حضور گسترده و دشمن شکن در پای صندوق های رای دعوت کرد.
خبرگزاری رسا، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای از آحاد ملت برای شرکت گسترده در انتخابات ۷ اسفندماه دعوت کرد.

متن بیانیه جامعه مدرسین که به امضای آیت الله یزدی رسیده و در اختیار خبرگزاری رسا قرار گرفته به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

ملت شریف ایران اسلامی؛

همانگونه که مستحضرید روز جمعه هفت اسفند ماه در سراسر کشور عزیز و اسلامی ایران دو انتخابات حساس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

این دو انتخابات هم از حیث حساسیت و تأثیرگذاری داخلی و هم از جهت قوت بخشی به ادامه حرکت پرصلابت ملت ایران در مواجهه با استکبار جهانی و زیاده خواهان بین‌المللی از ویژگی و اهمیت خاصی برخوردار است.

انتخابات خبرگان رهبری که در دهه آینده رأس هرم الهی انقلاب اسلامی را تقویت و ضمانت می‌بخشد و انتخابات مجلس شورای اسلامی که برگزیدگان شما در این انتخابات انشاءالله بتوانند در چهار سال خدمتگذاری خویش تصمیمات مهمی را در جهت اهداف احکام نورانی اسلام و انقلاب اسلامی و عمران و آبادی ایران اسلامی اتخاذ نمایند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با علم به هوش سرشار و آگاهی عمیق ملت عزیز به پیروی از بیانات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» توصیه اکید بر حضور حداکثری برای کسانی که قانوناً می‌توانند در انتخابات شرکت نمایند را داشته و اعلام می‌دارد که همگام با آحاد مردم در روز رأی گیری به پای صندوقهای رأی آمده و آرای خود را به صندوقها خواهد ریخت و اطمینان داریم که این بار نیز آراء هوشمندانه ملت، افرادی اصلح، شایسته و مردمی را به نمایندگی از خود به خبرگان و مجلس شورای اسلامی خواهد فرستاد.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته
محمد یزدی
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


9 + = 14