ملت ایران با اراده معنوی در برابر دشمن ایستادگی می کند

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفت: در شرایط امروز دشمنان تلاش می‌کنند ایران اسلامی به موفقیت نرسد، ولی با اراده الهی که خدا به ملت ایران داده نسل جوان افتخار آفرینی می‌کند.

 

حضرت آیت الله علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشت: به لطف خدا ناوگروه ۷۵ ارتش در اقیانوس اطلس حضور پیدا کرد و با موفقیت این موضوع انجام شد که شایسته تقدیر و افتخاری برای نظام اسلامی است.

حضرت آیت الله علوی گرگانی ابراز داشت: در شرایط امروز دشمنان تلاش می کنند ایران اسلامی به موفقیت نرسد ولی با اراده معنوی و الهی که خداوند به ملت ایران داده است نسل جوان افتخار آفرینی می کند.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با اشاره به آیه ای از قرآن کریم بیان کرد: خداوند در قرآن کریم می فرماید حق تعالی با اهل تقوا و نیکوکاری است و اگر نسل جوان توجه  به خداوند داشته باشند و از او کمک بخواهند قطعا موفق می شوند.

آیت الله علوی گرگانی عنوان کرد: نظام جمهوری اسلامی نظام مستحکمی است و با توطئه های دشمن شکست نمی خورد چون در همه زمینه ها خدا را مدنظر قرار می دهد.

وی حرکت در مسیر رضای الهی را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: هرکسی که در زندگی خود خدا را در نظر بگیرد همه چیز دارد و در مقابل کسی که از خدا غافل شود هیچ چیزی ندارد و شکست می خورد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


3 + = 4