آیت الله وحید خراسانی: انجام مسؤولیت ها باید توام با دقت و تعهد باشد

حضرت آ‌یت الله وحید خراسانی دقت در انجام امور محوله را لازمه پیشبرد اهداف دانست و گفت: انجام مسؤولیت ها توام با دقت و تعهد از افضل اعمال است.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی با حضرت آیت الله وحید خراسانی دیدار و گفت و گو کرد.

حضرت آیت االله وحید خراسانی در این دیدار اظهار کرد: عالم حول محور نظم و انتظام می گردد و پلیس در انتظام بخشی نقش موثر و محوری دارد.

وی با اشاره به نقش نیروی انتظامی در ارتقای ضریب امنیت، افزود: خدمت به مردم بالاترین توفیق است، ان شاء الله نیروی انتظامی در مسیر خدمت  به مردم، موفق و موید باشد.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی متکفل ایجاد نظم و امنیت است و دقت در انجام امور محوله لازمه پیشبرد اهداف می باشد، انجام مسؤولیت ها توام با دقت و تعهد از افضل ترین اعمال است.

حضرت آیت الله وحید خراسانی با تاکید بر اینکه  درس آموزی و الگو گرفتن از آموزه های دینی و قرآنی بر همگان از ضروریات است، توصیه کرد: قرآن بخوانید و به امام زمان (عج) هدیه کنید، ان شاء الله نظر حضرت ولی عصر(عج) شامل حال همه ما شود.

وی ضمن آرزوی توفیق برای نیروی انتظامی ادامه داد: من به نوبه خود دعا گوی شما هستم و توفیق روز افزون عزیزانمان در ناجا را از خداوند متعال خواستارم.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: باید در انجام شعائر مذهبی به نحو احسن به ویژه در قم که مرکز ثقل شیعه در دنیاست، اهتمام لازم صورت بگیرد.

حضرت آیت الله وحید خراسانی با اشاره به مسؤولیت خطیر ناجا در جامعه، عنوان کرد: اهمیت کار نیروی انتظامی را می دانیم، همان طوری که صحت بدون طبیب مسیر نمی شود امنیت نیز هم بدون پلیس و اقدامات نیروی انتظامی محقق نمی شود.

وی با اشاره به نقش محوری و موثر نیروی انتظامی در توسعه امنیت، گفت : مردم باید قدر شما را بدانند چراکه امنیت  وابسته به عملکرد ناجا است.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


8 + = 16