شرط آیت‌الله العظمی سبحانی برای تغییر مدیران در دولت / باید به جای صالح،اصلح را انتخاب کنید/تفکیک جنسیتی در دانشگاه، خدمت اسلامی بود

 1_L_134212
بنا نیست که هر دولت جدیدی بر سر کار آمد افراد صالح را بردارد، اگر می‌خواهد عوض کند، باید به جای صالح،اصلح را انتخاب کند. به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حضرت آیت‌الله سبحانی صبح امروز، ۳مهرماه در پایان درس خارج اصول خود  با اشاره به نامه  امام علی (ع) خطاب به اشعث بن قیس فرماندار حضرت در آذربایجان که اموال را حیف و میل  می کرداظهارداشتند: آن حضرت فرمودند که فرمانداری، استانداری، و حیف میل کردن اموال، غذای پر چربی  برای تو نیست، این امانت الله است که به تو سپرده  شده است.

ایشان بابیان این که فرمایش امام علی(ع)، تعبیر جامعی است، گفتند: وزیر، وکیل، مسئول همه باید بدانند هرچیزی که دراختیارشان گذاشته می شود غذای پر چرب و نرم نیست که هرجور که بخواهند بخورند، این امانت الله است .

ایشان با انتقاداز عزل  رئیس سابق دانشگاه آزاد گفتند: از خبر عزل آقای دانشجو خیلی ناراحت شدم، ایشان مردی بسیار متدین، با فکر و دارای خدمات درخشنده ای بودند.

معظم له با اشاره به تفکیک جنسیتی در دانشگاه آزاد ابراز داشتند: تفکیک جنسیتی از خدمات آقای دانشجو در دانشگاه آزاد بود البته قبل از این رئیس دانشگاه علامه طباطبائی نیز تفکیک جنسیتی را در دانشگاه انجام داده  بود. تفکیک جنسیتی در دانشگاه، خدمت اسلامی بود.

حضرت آیت الله سبحانی  تصریح کردند: بنا نیست که هر دولت جدیدی بر سر کار آمد افراد صالح را بردارد، اگر می خواهد عوض کند، باید به جای صالح، اصلح را انتخاب کند.

ایشان بابیان اینکه خیلی از بی‌عفتی‌ها از همنشینی دختر و پسر است، گفتند: ما در جامعه  دچار بی حجابی، بدحجابی و بی عفتی ها هستیم  که سرچشمه آن قرارگرفتن دو جنس  مخالف در کنار هم است






یک نظر برای شرط آیت‌الله العظمی سبحانی برای تغییر مدیران در دولت / باید به جای صالح،اصلح را انتخاب کنید/تفکیک جنسیتی در دانشگاه، خدمت اسلامی بود

  1. يك دختر دانشجو گفت:

    ما در جامعه دچار بی عفتی هایی هستیم که علتش همنشینی دختر و پسر است و خصوصا در دانشگاه . واقعا چرا وزارت علوم کاری نمیکند؟؟؟!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


5 + 6 =