امام جمعه مشهد: نمایندگان نمی‌توانند خود را کنار کشیده و بگویند ما مسئول نیستیم

امام جمعه مشهد گفت: نمایندگان فکر نکنند می‌توانند خود را کنار کشیده و بگویند ما مسئول مشکلات نیستیم.

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در خطبه‌های نماز جمعه  در کنار ضریح منور رضوی با اشاره به شهادت امام رضا(ع) اظهار کرد: شهادت امام هشتم(ع) یکی از فجیع‌ترین و دردناک‌ترین مصیبت‌هایی بوده که به ائمه(ع) وارد شده است.

عضو هیات امنای اتاق فکر تبلیغ بیان داشت: شهادت امام رضا(ع) در واقع یک صبح تا ظهر نبود بلکه یک سال و نیم طول کشید و درست از همان زمانی که مأمون امام رضا(ع) را به زور از مدینه خارج کرد و به توس آورد، آغاز شد.

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی عنوان کرد: دشمن در هیچ قرارداد و معاهده‌ای دست از دشمنی بر نداشته و ما هر چقدر در برابر دشمن کوتاه بیاییم او در کارش اصرار بیشتری می‌ورزد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه خراسان‌رضوی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: وظیفه نمایندگان حل مسائل و مشکلات کشور است و مردم نیز آنها را به مجلس فرستاده‌اند تا رهنمودهای مقام معظم رهبری را اجرا کنند و این‌طور نیست که نمایندگان استعفا دهند و اگر مشکلی برای کشور پیش بیاید بگویند ما نبودیم، این دولت بود که این کار را انجام داد.

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی عنوان کرد: دشمن می‌خواهد از هر بستری برای دشمنی با ملت ایران استفاده کند و در این راه از دو مسئله استفاده می‌کند، یکی اینکه می‌خواهد ما را تا می‌تواند سرکوب کند و دیگری اینکه ما را ضعیف و ذلیل سازد.

عضو مجلس خبرگان رهبری اذعان داشت: بنده به وزیر خارجه گفتم ما تجربه ۶۰ ساله دشمنی آمریکا را با ملتمان داریم و باید حواسمان باشد که دل به آمریکایی‌ها نبندیم.

عضو هیات امنای اتاق فکر تبلیغ تصریح کرد: ما نباید به این امید باشیم که اینها تحریم‌ها را بردارند که باعث ایجاد گشایش اقتصادی شود، بلکه ما باید با تکیه بر قدرت خودمان اثر تحریم‌ها را از بین ببریم.

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی با اشاره به توافق هسته‌ای ایران با ۱+۵ گفت: مگر از این توافق چقدر گذشته که آمریکایی‌ها بلافاصله چند شرکت ایرانی را تحریم کردند و این کار را بر گردن کنگره آمریکا می‌اندازند، در حالی که وزارت خزانه‌داری متعلق به دولت آمریکا است.

عضو هیات امنای اتاق فکر تبلیغ با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری گفت: همانطور که ایشان فرمودند مذاکره با آمریکا راه‌گشا نخواهد بود، چرا که آنها عهدشکن هستند و مذاکره با آنها مشکلی را حل نمی‌کند.






اخبار مرتبط

  • روحانیت نباید در مقابل مردم ژست حکومتی به خود بگیرد
  • مشکلات اقتصادی؛ نتیجه روی کارآمدن افراد نالایق
  • مسؤولان وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم را مدیریت کنند
  • آیت‌الله مصباح الگویی برای جامعه طلبگی و دینی است
  • خواص بی بصیرت؛ قصه پر غصه دیروز و امروز
  • آیت الله یزدی از نیروهای پا به کار انقلاب بود
  • امام رضا دین را از نابودی و اسلام را از انحراف نجات دادند
  • لزوم الگوگیری مسلمانان از سیره رسول‌الله در مبارزه با مستکبران
  • یک نظر برای امام جمعه مشهد: نمایندگان نمی‌توانند خود را کنار کشیده و بگویند ما مسئول نیستیم

    1. ضیایی گفت:

      با پایبندی به خون شهدا و راه امام در این مملکت جایی برای آمریکا و فتنه‌ گران نمی‌گذاریم.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


    5 + = 7