فراخوان آیت‌الله العظمی نوری همدانی از وهابیت به مناظره

فراخوان آیت‌الله العظمی نوری همدانی از وهابیت به مناظره

  حضرت آیت الله نوری همدانی در پیامی به مناسبت هشتم شوال سالروز تخریب بارگاه ملکوتی ائمه بقیع(ع) با محکوم کردن این عمل جنایتکارانه، از وهابیت برای مناظره براساس منطق دعوت کردند. 
 
 
 
 
 

به گزارش گزاری حوزه، متن پیام این مرجع تقلید بدین شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

با فرا رسیدن هشتم شوال خاطره غم انگیز و مصیبت بار تخریب قبور ائمه بقیع(ع) در خاطره مسلمانان بیدار که محبت اهل بیت پیامبر اسلام(ص) را برای خود از آنجا که گوش شنوا و دل حق پذیر در برابر حدیث ثقلین و امثال آن دارند و افتخار می دانند، تجدید می شود.

این جنایت توسط فرقه نامشروع وهابیت که به دست استکبار برای ایجاد تفرقه و کشتار که تا به امروز ادامه دارد بین مسلمانان ایجاده کرده است صورت گرفته فرقه‌ای که بر خلاف آیات قرآن و احادیث معتبری که از حضرت رسول‌‌اکرم(ص) ساختن بنا بر فراز قبور و زیارت مشاهد مشرفه و عزاداری و تعظیم شعار را شرک می‌دانند.

به همین جهت فرقه‌های اسلامی را آماج شدیدترین تهمت‌ها قرار می‌دهند ما بارها اعلام‌ کرده‌ایم که حاضریم در تمام موضوعات براساس منطق با شما مناظره کنیم یا کتاب‌هایی که در این‌باره نوشته شده است را پاسخ دهید. ولی هرگز حاضر نیستند و نمی‌پذیرند اما با اصرار و سختگیری‌ها وسیله اذیت و آزار مسلمانان و تهمت به آن‌ها را فراهم نموده و در کشورهای اسلامی مشغول ایجاد اختلاف و فتنه‌گری و خون‌ریزی و اعمال وحشیانه هستند.

ما این عمل جنایتکارانه و تخریب توهین آمیز تمام آثار اسلامی که در عربستان و سایر کشورها توسط این گروه‌های وهابی و تکفیری صورت گرفته و می‌گیرد را محکوم نموده و از همه مسلمانان وحدت و یکپارچگی و حل اختلافات را خواستاریم، امید است آثار اسلامی با شکوه‌تر از قبل برقرار گردد.

إن شاء الله

حسین نوری همدانی






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


9 + 6 =