وحشی‌گری جریان‌های تکفیری چهره اسلام را مخدوش کرده است

درس خارج اصول آیت الله سبحانی در مسجد اعظم قم
حضرت آیت‌الله سبحانی مبلغان را به آشنا کردن مردم با مقامات اهل بیت(ع) توصیه کرد و با بیان این‌که امروز وهابیت با جنایات خود چهره اسلام را مخدوش کرده است، گفت: برای حفظ نظام اسلامی و مذهب باید مقام اهل بیت(ع) را بالا برده و ایشان را به همه معرفی کنیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید در پایان درس خارج اصول خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد،‌ با اشاره به روایتی از امام صادق(ع) مؤمنان را از دو صفت زشت حسد و تملق دور دانست و گفت:‌ انسان مؤمن اگر بنا است کسی را بستاید واقعیت‌ها را بیان می‌کند.
وی تأکید کرد: احترام و حتی تملق استاد برای این‌که شاگرد از او بهره علمی ببرد اشکالی ندارد.
این مرجع تقلید در ادامه با اشاره به ایام محرم، مبلغان را به آشنا کردن مردم با مقامات اهل بیت(ع) توصیه کرد و ابراز داشت: امروز دشمنان اسلام، اهل بیت(ع) را نشانه گرفته‌اند و به دنبال جدا کردن مردم از ایشان هستند.
رییس مؤسسه امام صادق(ع) تصریح کرد: برای حفظ نظام اسلامی و مذهب باید مقام اهل بیت(ع) را بالا برده و ایشان را به همه معرفی کنیم.
استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم بر ضرورت مقابله با وهابیت تأکید کرد و گفت: باید ضرر این گروه‌های تکفیری را به مردم گوشزد کنیم که مبادا این میکروب وارد کشور ما شود.
حضرت آیت‌الله سبحانی اعمال وهابیت در کشورهای اسلامی را سبب کم شدن علاقه مردم اروپا به اسلام دانست و اظهار کرد:‌ وهابیت با انتشار فیلم از خونریزی‌های خود، چهره اسلام را در ظاهر کریح نشان داده اند.

این مرجع تقلید تأکید کرد:‌ سال‌های دراز علمای اسلام، مردم و مجامع غربی را به اسلام واقعی متوجه کردند اما  امروز وحشی‌ گری‌های وهابیت و جریان های تکفیری چهره اسلام را مخدوش کرده است.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


2 + = 3