نابودی دشمنان اهل بیت، نیاز جامعه بشری و جامعه اسلامی است

حجت الاسلام عزیزی شکر امنیت، آرامش و غافل نشدن از محبان اهل البیت را از وظایف ملت ایران در مقابل مسلمانان کشورهای دیگر دانست و گفت: امروزه در کشورهای بحرین، یمن، سوریه و لبنان، مردم را به جرم دوستی با اهل بیت علیهم السلام سر از تنشان جدا می کنند

 حجت الاسلام رضا علی عزیزی، عضو اتاق فکر تبلیغ خراسان و سخنران حرم رضوی، پیش از ظهر امروز در جمع زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی در رواق امام خمینی(ره)، به اهمیت زیارت حضرت امام رضا(ع) پرداخت و اظهار داشت: زیارت امام رضا(ع) جایگاه بسیار عظیم و بزرگی دارد که در بیان ائمه معصومین(ع)، شیعیان به زیارت این امام همام بسیار سفارش شده‌اند.

وی با بیان اینکه حرم مطهر امام رضا(ع) در بیان امام کاظم علیه السلام: نزدیکترین نقطه زمین بر عرش الهی، قطعه ای از بهشت و عالم آل محمد (ص) است، ادامه داد: باید در محضر این امام بزگوار از دریای علم و مقام های بلند معنوی استفاده کرد.

حجت الاسلام عزیزی در ادامه به نامه امام رضا(ع) به عبدالعظیم حسنی اشاره کرد و افزود: امام در نامه خود به عبدالعظیم حسنی می‌فرمایند: «سلام گرم مرا به دوستداران و شیعیان ما برسان»، حقیقتاً چه هدیه‌ای بالاتر از سلام امام معصوم و حجت خداوند بر زمین برای ما شیعیان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فضیلت «صلوات» اشاره کرد و افزود: صلوات خداوند به معنی فرستادن رحمت وصلوات فرشتگان و مؤمنان، به معنی طلب رحمت، مغفرت و موجب استجابت دعا است

عضو اتاق فکر تبلیغ خراسان تصریح کرد: در فرمایش امام صادق (ع) در بین مدل های مختلف صلوات، بهترین، بافضیلت ترین و باثواب ترین صلوات، صلواتی است که سه قسمت داشته باشد که قسمت اول درود بر خاندان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و قسمت دوم «وعجل فرجهم» است.

وی با بیان اینکه قسمت سوم صلوات در فرمایش امام صادق علیه السلام «واهلک عدوهم من الجن و الانس من الاولین والاخرین» است، ادامه داد: امام صادق علیه السلام در روایت دیگری می فرمایند: کسانی که بعد از صلوات مخصوصا صلوات های بعد از نماز «وعجل فرجهم» بگویند اینها نمی میرند تا چهره دلربای مهدی آل محمد (ص) را ببینند.

سخنران حرم رضوی با اشاره به اینکه قسمت سوم صلوات و نابودی دشمنان اهل بیت عصمت و طهارت، نیاز جامعه بشری و جامعه اسلامی است، گفت: امروز ملت ایران در امنیت کامل به سر می برند.

حجت الاسلام عزیزی شکر امنیت، آرامش و غافل نشدن از محبان اهل البیت را از وظایف ملت ایران در مقابل مسلمانان کشورهای دیگر دانست و اظهار داشت: امروزه در کشورهای بحرین، یمن، سوریه و لبنان، مردم را به جرم دوستی با اهل بیت علیهم السلام سر از تنشان جدا می کنند.

 وی در پایان با بیان اینکه باید دعا کنیم که خداوند انشاالله شر دشمنان اهل بیت عصمت و طهارت را از جامعه بشری و به ویژه شیعیان مظلوم بحرین، یمن و….کم کند، ادامه داد: دعا کردن برای مدافعین حرم و نفرین بر دشمنان اسلام یکی از کارهای کوچکی است که می توانیم انجام بدهیم.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


8 + 5 =