مسؤولان به جوانان میدان دهند / رهبر انقلاب سدی محکم در برابر دشمنان هستند/روحانیت الگوی جامعه است /باید مراقب دسیسه دشمنان بود و از تفرقه حذر کرد

حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه روحانیت باید منویات رهبری را نصب العین خود قرار دهد، گفت: وجود رهبر معظم انقلاب سدی محکم در برابر دشمنان است.حضرت آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم در دیدار طلاب و فضلای گرگان الفت میان قلوب مسلمانان را یکی از نعمت های بزرگ الهی دانست و گفت: وحدت بر حول محور توحید نعمت بزرگی است که همه ما موظف هستیم از آن قدردانی کنیم.

وی با بیان اینکه طبق مبانی دینی صله رحم و دید و بازدید از جایگاه و اهمیت ویژه ای برخوردار است، اظهار داشت: انبیای الهی همواره بر ضرورت ایجاد دوستی و رفت و آمد تأکید می کردند؛ امروز ما باید با یکدیگر همکاری، همدلی و همبستگی داشته باشیم، زیرا رفت و آمد و صله رحم در حل بسیاری از مشکلات مؤثر است.

حضرت آیت الله علوی گرگانی خاطرنشان کرد: انسان هایی که از تمکن مالی و ثروت بهره مند هستند باید به دیگران نیز کمک رسانی کنند، زیرا انفاق و بذل و بخشش به مال و ثروت انسان برکت می بخشد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم روحانیت را الگوی جامعه دانست و ابراز کرد: ما باید همه رفتارهای خود را به گونه ای تنظیم کنیم که مردم با مشاهده منش و رفتارمان درس اخلاق بگیرند؛ روحانیت باید از تفرقه و چند دستگی بر حذر باشد.

وی در ادامه با اشاره به توصیه های هفتگانه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب، بر لزوم توجه روحانیت به این بیانیه تأکید و عنوان کرد: روحانیت امروز باید به روز باشد و مطابق نیازهای جامعه سخن بگوید.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب یک نعمت بزرگ از جانب خداوند هستند، گفت: امروز همه ما باید تلاش کنیم تا حق رهبری را ادا کنیم؛ ایشان هم در زمان امام خمینی(ره) و هم در حال حاضر شخصیت والایی داشته و دارند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم وجود رهبر معظم انقلاب را سدی محکم در برابر نفوذ دشمنان دانست و تأکید کرد: ایشان به خوبی همه جوانب جامعه را اداره می کنند و ما باید این شخصیت را حفظ کنیم و نسبت به آن غفلت نورزیم.

وی با بیان اینکه روحانیت باید  منویات رهبری را نصب العین خود قرار دهد، مطرح کرد: نقطه مرکزی بیان مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، سپردن مسؤولیت های کشور به جوانان است، بنابراین مسؤولان باید نواقص موجود را برطرف کرده و به جوانان میدان دهند و به منویات رهبری جامه عمل بپوشانند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


8 + 4 =