ایجاد نارضایتی در دل مردم از فتنه های جدید دشمن

حجت الاسلام مشیری گفت: ایجاد نارضایتی در دل مردم نسبت به نظام و انقلاب اسلامی مهمترین فتنه امروز دشمن است و هر کسی ایجاد چنین فتنه ای کند باید با او برخورد قاطع شود.
حجت الاسلام محمد هادی مشیری، دبیر اتاق تبلیغ خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، به شیوه و ترفندهای دشمن در ایجاد فتنه های جدید اشاره و بر بصیرت مردم و مسؤولان در مواجهه با این فتنه های دشمن تأکید کرد.وی با اشاره به دشمنی دیرینه استکبار با جمهوری اسلامی ایران، گفت: دشمنان ملت ایران همیشه برای جداسازی ملت از نظام تلاش می کنند و امروز صحنه جنگ را از میدان فیزیکی به افکار عمومی جامعه منتقل کرده اند، وقتی دیدند فعالیت های آن ها مانند جنگ و کودتا جواب ندارد، وارد عرصه جنگ نرم شده اند.

حجت الاسلام مشیری اظهار کرد: عرصه جنگ نرم دشمن گسترده است وایجاد نارضایتی ها و به صحنه آوردن مردم به نفع خود یکی از بعاد این جنگ نرم دشمن است و تلاش می کنند تا با تبلیغات، فشارهای تحریم و جنگ اقتصادی جنگ فتنه را روشن کنند.

استاد حوزه و دانشگاه ایجاد تفرقه را از دیگر حربه های دشمن در برابر جمهوری اسلامی ایران بیان و ابراز کرد: ایجاد تفرقه و چند دستگی و ایجاد بدبینی نسبت به یکدیگر و نسبت به نظام و مسؤولان راهبرد دیگر دشمن است و برخی قدرت طلبان داخلی نیز دانسته یا ندانسته، خواسته یا ناخواسته با فساد، کم کاری ها، بی تدبیری ها و اشتباه های خود در عرصه های مختلف آب به آسیاب دشمن ریخته و در راهبرد دشمن مشارکت جدی دارند که باید با آن ها برخورد قاطع شود.

وی با تأکید بر مقابله دستگاه قضایی و مسؤولان نظام با مفسدان، گفت: دستگاه قضا، مجلس شورای اسلامی، دولت و دیگر کارگزاران نظام نسبت به مسؤولانی که با کم کاری و بی تدبیری فضای کشور را برای مردم سخت می کنند، برخورد قاطع داشته باشند، درست نیست در زندان جمع زیادی به خاطر سرقت دیده شود اما کسانی به خاطر اتصال به مسؤولان سرقت کلان داشته باشند و پیگیری در این خصوص صورت نگیرد البته با تدبیر رییس قوه قضاییه برخورد خوبی صورت می گیرد اما این برخورد باید تشدید شود.

حجت الاسلام مشیری ایجاد نارضایتی در دل مردم نسبت به نظام و انقلاب را از مهمترین فتنه های دشمن بیان و ابراز کرد: مهمترین فتنه در حال حاضر ایجاد نارضایتی در دل مردم نسبت به نظام و انقلاب اسلامی است و هر کسی ایجاد چنین فتنه ای کند باید با او برخورد قاطع شود همچنین با مفسدان نیز باید برخورد جدی صورت گیرد تا هیچ کسی احساس نکند که کسی به خاطر خویشاوندی با یک مسؤول می تواند در فضای اقتصادی کشور اختلال ایجاد کرده و مردم را به چالش بکشد.

دبیر اتاق تبلیغ خراسان رضوی نگاه خوشبینانه به دشمن را موجب آسیب دیدن در فتنه ها بیان و اظهار کرد: ما در فتنه ها زمانی آسیب می بینیم که نگاه به دشمن مثبت باشد چنانچه که در زمان امامان نیز هرگاه مسلمانان به دشمن اعتماد کردند، آسیب دیدند، امروز نیز آمریکا و انگلیس که صدها سال با ما دشمنی دارند، آیا برای ما دلسوزی می کنند؟ ما باید به جای اعتماد به دشمن به خود اعتماد داشته باشیم.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


3 + = 10