آیت الله علم الهدی: پشت پرده استیضاح وزیر کار فتنه‌ای در کار بود

IMAGE634924909364843750 امام جمعه مشهد در جمع فعالان فرهنگی نسبت به بروز و ظهور ماهیت فتنه‌های جدید هشدار داد و گفت: مطالبه رهبر انقلاب اسلامی در حال حاضر وحدت کلمه است.

به گزارش خبرگزاری رسا ، آیت‌الله سید احمد علم الهدی، امام جمعه مشهد، صبح امروز ۱۸بهمن در جمع فعالان فرهنگی در محل حسینیه قرآن و عترت مشهد با بیان این که مهم‌ترین و بنیادی‌ترین حرکت در مبارزه با جریان‌های فتنه در دانشگاه و حوزه این است که خلأها را پر کنیم، تصریح کرد: اگر در عرصه سیاسی و انتخابات خلأ وجود داشته باشد جریان‌های فتنه و انحراف از بیرون به بدنه دانشگاه نفوذ می‌کنند.

وی افزود: مطالبه رهبری در حال حاضر وحدت کلمه است و در موقعیت حساسی که انتخابات را در پیش داریم باید شاهد عملکرد غنی و قوی حوزه و دانشگاه باشیم چرا که دانشجویان، بدنه نیروی انسانی دانشگاه بوده و اساتید به منزله ریشه‌های انگیزه و ایده‌پردازی دانشجویان تلقی می‌شوند.

عضو مجلس خبرگان رهبری نسبت به بروز فتنه های جدید در بدنه دانشگاه هشدارداد و اظهار داشت: استادان و دانشجویان ارزشی حوزه و دانشگاه نباید در برابر فتنه منفعل باشند و پیش از بروز آن باید بتوانند فتنه و انحراف را مهار  کنند.

تلاش همه قوا در راستای خواسته‌ها و مطالبات رهبری

 امام جمعه مشهد با بیان این که تلاش همه قوا باید در راستای خواسته‌ها و مطالبات رهبری باشد چرا که ملت ایران همه‌چیز خود را در راه انقلاب فدا کرده است، گفت: فتنه‌ای جدید در پشت پرده استیضاح وزیر کار برای سعید مرتضوی نهفته است چرا که این استیضاح در زمانی صورت گرفت که رهبر معظم انقلاب در دیدار با برخی از مسؤولان و نمایندگان به صراحت خواستار کنار گذاشتن اختلاف نظرها و رسیدگی به مسائل معیشتی مردم شده‌ و آن را تأکید شرعی توصیف کرده‌ بودند.

وی استیضاح وزیر کار را فتنه گری جدید جریان های انحرافی دانست، تصریح کرد:  با توجه به سخن رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که «کسی که اختلاف نظر میان مسؤولان را به مردم بکشاند خیانت کرده است»، براساس این مطالبه رهبری جلسات مشترک دولت و مجلس برای اجرایی شدن این مطالبات تشکیل و در این حین استیضاح وزیر کار با عنوان فتنه‌ای جدید و اختلاف‌نظر افکنی بروز کرد.

تحلیل سیاسیون در حال حاضر تحلیل کور است

امام جمعه مشهد با بیان این که انتخابات ریاست‌جمهوری ۹۲ عرصه تاخت و تاز جریان‌های فتنه و انحرافی است، اظهار داشت:با توجه به این که مقام معظم رهبری با عنوان چهره سیاسی و شخصیت نخست مملکت در تمامی بیانات خود استناد به آیات و روایات می‌کند، اما مسأله اساسی این است که امروز سیاسیون در صحبت‌های خود و تحلیل‌گران مطبوعات در تحلیل‌های سیاسی خود حتی اشاره‌ای کوچک به آیات قرآن و احادیث ائمه اطهار(ع) نمی‌کنند و این تحلیل‌ها تحلیل کور خوانده می‌شوند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 8 = 11