آیت الله علم الهدی:جنگ در سوریه برای از بین بردن کل اسلام است

IMAGE634924909364843750امام جمعه مشهد گفت: جنگ‌هایی که امروز در بحرین، افغانستان، سوریه و سایر کشورهای اسلامی در جریان است، به منظور رویارویی و از بین بردن کامل اسلام است.
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت الله سید احمد علم‎الهدی صبح امروز در مراسم اولین یادواره شهدای محله رضائیه مشهد در مسجد امام رضا(ع) اظهار کرد: یادواره شهید ،تجدید خاطره عزیز از دست رفته نیست، شهدا عزیزان از دست رفته نیستند، آنان عزیزان به‌دست آمده هستند، افرادی پاک و مقدس هستند که خون خود را در کالبد دین و ایمان دمیده‎اند تا اسلام زنده بماند.

عضو هیات امنای اتاق فکر تبلیغ افزود: یادواره شهید، دانشگاهی قدرتمند و مؤثر است که در حقیقت واقعیت‏های حرکت دینی را برای ما مشخص می‎کند.رویارویی و مقابله دشمنان با دین اسلام از همان اوائل وجود داشت، اما هیچ زمانی این رویارویی به گستردگی امروز نبوده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: امروز در وضعیتی قرارداریم که تمام دنیا در صدد مقابله با پیامبر(ص) و دین اسلام برآمده‌اند، جریانات کفر از شرق و غرب و الحاد جهانی به رهبری آمریکا این رویارویی را برعهده دارند.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: سال‌ها قبل اسحاق رابین یهودی در همایشی در فرانسه در مورد مقابله با دین اسلام اظهار کرد که در قرن ۲۱  با پول و زورمندی نمی‌توان بر دنیا مسلط شد، زیرا قرن ۲۱ متعلق به فرهنگ‌ها و تمدن‌ها است.

عضو هیات امنای اتاق فکر تبلیغ با اشاره به سخنان رابین ادامه داد: قرن ۲۱ متکی به ایدئولوژی است و قدرتمندترین ایدئولوژی در این قرن اسلام است و اگر غرب می‌خواهد قدرت خود را حفظ کند ، باید اسلام را از بین ببرد.

عضو  اتاق فکر تبلیغ خاطرنشان کرد: جنگ‌هایی که امروز در بحرین، افغانستان، سوریه و سایر کشورهای اسلامی در جریان است، به منظور رویارویی و از بین بردن کامل اسلام است.

امام جمعه مشهد یادآور شد: استکبار جهانی تنها با شیعیان در حال جنگ نیست، بلکه در غزه نیز به کشتار اهل تسنن می‌پردازند، بنابراین آنها با تمام دنیای اسلام در تمام زوایا در حال جنگ هستند. امروز نظام اسلامی ایران در صف نخست رویارویی با استکبار جهانی قرار دارد، این در حالی است که اگر کسی در مقابل این پدیده بی تفاوت باشد، مانند این است که در برابر دشمنان پیامبر اسلام بی‌تفاوت است.

عضو هیات امنای اتاق فکر تبلیغ بیان کرد: ما وظیفه داریم نظام اسلامی ایران را در برابر استکبار جهانی قدرتمند سازیم، زیرا دشمنان در حال حاضر در ۳۳ نقطه کشورهای اسلامی به کشتار مسلمانان مشغول هستند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


9 + = 16