ایران اسلامی تنها کشور جهان است که مردم در آن آزادانه در عرصه انتخابات حضور می‌یابند و به فرد و یا افراد مورد نظر خود رای می‌دهند.

آیت الله سید احمد علم الهدی  در نخستین نماز جمعه امسال در حرم رضوی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت ایران در تداوم حضور در صحنه‌های مختلف دفاع از آرمان‌های نظام با شرکت هر چه گسترده‌تر در این انتخابات استکبار جهانی را مستاصل خواهد کرد.

خبرگزاری فارس: انتخابات آزاد فقط در ایران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در نخستین نماز جمعه امسال در حرم رضوی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت ایران در تداوم حضور در صحنه‌های مختلف دفاع از آرمان‌های نظام با شرکت هر چه گسترده‌تر در این انتخابات استکبار جهانی را مستاصل خواهد کرد.

عضو هیات امنای اتاق فکر تبلیغ تصریح کرد: دشمنان با تشدید تحریم‌های اقتصادی، معیشت ملت را هدف گرفته و در صدد فلج کردن ایران اسلامی بودند ولی مردم با مقاومت در برابر این تحریم‌ها، دشمنان را بیش از پیش درمانده و پیچاره کردند.

عضو اتاق فکر تبلیغ افزود: ملت ایران در ۳۴ سال گذشته مردانه در برابر توطئه های گوناگون معاندان ایستادند و آنها را در نیل به اهداف خصمانه خود ناکام گذاردند.

وی بیان کرد: دشمنان با ترفندهایی نظیر آزاد نبودن انتخابات در صدد جدا کردن مردم از نظام جمهوری اسلامی و کاهش حضور آنان در عرصه‌های انتخابات هستند ولی بدون شک به اهداف سوء خود نمی‌رسند.

امام جمعه مشهدگفت: ایران اسلامی تنها کشور جهان است که مردم در آن آزادانه در عرصه انتخابات حضور می‌یابند و به فرد و یا افراد مورد نظر خود رای می‌دهند. رهبر معظم انقلاب، تکلیف ما را در مقابله با ترفندهای دشمنان به خوبی تبیین کردند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


6 + 4 =