حق امام زمان(عج) را اداء نکرده ایم

IMAGE633811162342183506 رئیس ستاد اقامه نماز کشور با تاکید بر این که متاسفانه نتوانسته ایم حق امام زمان(عج) را اداء کنیم، یادآور شد: روز قیامت از ما می پرسند چرا به وظیفه خود عمل نکردید؟

حجت الاسلام محسن قرائتی، شب گذشته طی سخنانی در همایش ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی که در مجتمع فرهنگی آموزشی یاوران حضرت مهدی(عج) جمکران برگزار شد، گفت: باید از خود سئوال کنیم که آیا حق امام عصر(عج) را اداء کرده ایم یا شرمنده آن حضرتیم؟

رئیس ستاد اقامه نماز کشور با تاکید بر این که متاسفانه نتوانسته ایم حق امام زمان(عج) را اداء کنیم، یادآور شد: روز قیامت از ما می پرسند چرا به وظیفه خود عمل نکردید؟

وی به فرصت باقی مانده تا نیمه شعبان، ادامه داد: فرصت خوبی تا روز برگزار جشن ولادت حضرت ولی عصر(عج) در اختیار فعالان مهدویت قرار دارد؛ باید برنامه ریزی جامعی برای اصل شناخت، پاسخگویی به شبهات، آسیب شناسی، مدعین دروغین، استفاده از اشعار مهدوی، ارائه خاطرات واقعی مهدویت و … انجام شود .

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی اضافه کرد: نامگذاری فرزندان به نام مهدی، تبیین جایگاه امام زمان(عج)، پاسخ به شبهات، اجرای برنامه های مهدوی در شبکه های صدا و سیما و رسانه ها، تالیف و توزیع آثار مهدویت، اجرای مسابقات مهدوی در دانشگاه ها و مدارس و همچنین اعزام مبلیغن  و کارشناسان مهدویت به سراسر کشور از جمله برنامه های است که می توان انجام داد .

وی با تاکید بر لزوم کار گروهی در مباحث مهدویت، تاکید کرد: باید از تنگ نظری ها در رابطه با مهدویت پرهیز شود .

رئیس ستاد اقامه نماز کشور خاطرنشان کرد: مداحان و شعرا باید از قرائت اشعار ضعیف و یا پوچ و بی محتوا خودداری کنند و از اشعار استفاده کنند که در شأن امام زمان(عج) باشد.

برپایه ایمن گزارش، در این جلسه همچنین برنامه های ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد که از پنجم تا پانزدهم شعبان به عنوان “دهه مهدویت” فعالیت شود .






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


4 + = 7