حوزه‌های علمیه بهترین مبلغ سبک زندگی قرآنی هستند

farjam_l_143482  دبیر شورای برنامه ریزی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان گفت: طلاب و پژوهشگران مدارس علمیه می توانند با استفاده از آیات و روایات پژوهش های کاربردی و راهبردی بسیاری پیرامون سبک زندگی قرآنی به جامعه ارائه دهند که مورد استفاده عموم مردم واقع شود. حجت الاسلام و المسلمین  علی اکبر فرجام، دبیر شورای برنامه ریزی مرکز  مدیریت حوزه علمیه خراسان، در حاشیه بازدید  از نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت در خصوص بخش حوزوی این نمایشگاه گفت : امسال به نظر من بخش حوزوی نمایشگاه  از انسجام بیشتری برخوردار بوده است .

وی ادامه داد:  به لحاظ تنوع  و کیفیت، محصولات امسال نسبت به سالهای گذشته  کارهای بهتری انجام شده است .

دبیر شورای برنامه ریزی مدیریت حوزه علمیه خراسان ، حضور حوزه های علمیه  خواهران  در بخش حوزوی نمایشگاه را قابل تقدیر دانست  و افزود:  البته کارهای انجام شده باید ارزیابی و از حالت سطحی  به سمت کارهای محتوای وارد شود؛ این حوزه ها باید در  سالهای آینده جدی تر  بخش محتوایی را دنبال کنند.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که نقش حوزه های علمیه در ترویج سبک زندگی قرآن چیست ؟ گفت: حوزه های  علمیه در بخش تبلیغ و نگارش کتاب با موضوع سبک زندگی قرآنی نقش مؤثری دارند .

حجت الاسلام و المسلمین فرجام افزود:  طلاب و پژوهشگران مدارس علمیه می توانند با استفاده از آیات و روایات  پژوهش های کاربردی و راهبردی  بسیاری پیرامون سبک زندگی قرآنی به جامعه  ارائه دهند که مورد استفاده  عموم  مردم واقع شود.

وی تصریح کرد: اگر افراد حوزوی می خواهند قلم و کتاب و تفکرشان پیرامون سبک زندگی قرآنی در جامعه نشر پیدا کند، باید خود  زندگی قرآنی داشته باشند .






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 9 = 14