حضرت آیت‌الله علوی‌گرگانی: بدهکار امام و شهدا هستیم

   حضرت آیت‌الله علوی گرگانی با تاکید بر این که همه ما بدهکار انقلاب، امام راحل و شهدا هستیم، گفتند: انقلاب برگردن ما حق دارد و باید خود را وامدار آن بدانیم. به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه، معظم له، شب گذشته در اولین نشست مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در سال تحصیلی جدید که در دفتر ایشان برگزار شد، با بیان این که امروز وظیفه روحانیت سنگین تر از گذشته است، اظهار داشتند: امام، انقلاب و ولایت فقیه جزو افتخارات روحانیت می باشد و همین امر وظیفه طلاب و روحانیون را درحفظ و حراست از آن سنگین تر کرده است .

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی با بیان این که همه ما بدهکار انقلاب، امام راحل و شهدا هستیم، خاطرنشان کردند: انقلاب برگردن ما حق دارد و    همه باید خود را وامدار آن بدانیم.

معظم‌له با اشاره به احیای دوباره اسلام توسط امام راحل، یادآور شدند: خیلی ها فکر می کردند که با دستگیری امام خمینی از سوی رژیم طاغوت، آرمان ها و دین و دیانت مردم از بین می رود، ولی امام(ره) با شجاعت، استقامت و تدبیر درخت خشک شده تشیع و اسلام را زنده کرد.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی در پایان مجمع طلاب و فضلای حوزه علمیه قم را نهاد دوم حوزه دانسته و گفتند: تشکیل این مجمع از ابتکارات امام راحل بود و فعالیت های آن امید بخش و مایع خشنودی است .

ایشان در پایان با تقدیر از دست اندرکاران مجمع نمایندگان، توجه جدی به معنویت افزایی طلاب را یکی از مهمترین وظایف و ماموریت های این نهاد حوزوی برشمردند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


3 + = 4