نماینده ولی فقیه در خراسان: رژیم صهیونیستی هیچگاه روی امنیت را نخواهد دید

vaez_l_136780[1]
  نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تصریح کرد: تا زمانی که نظام اسلامی ایران وجود دارد، رژیم صهیونیستی هیچگاه روی امنیت را نخواهد دید. به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، آیت الله واعظ طبسی امشب در جمع علما،اساتید،روحانیون حوزه علمیه مشهد و ائمه جماعات این شهر  که همزمان با ایام الله دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی و روز «انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد و شهادت»، در تالار اماکن آستان قدس رضوی  برگزارشد با اشاره به امتیازات و ویژگی ها بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و دستاوردهای انقلاب برای ملت، جهان اسلام و جامعه بشری، گفت:تمام مقدماتی که برای تحقق این نظام فراهم شد، به عوامل معنوی متکی است و می‌توان آن را معجزه قرن نامید.

مدیر عالی حوزه علمیه خراسان با اشاره به ورود امام خمینی (ره) در ۱۲ بهمن ۵۷ به ایران و بی اعتنایی ایشان به خطرات پیش رو افزود: امام(ره) با عزت، استقلال،‌ حریت، آزادی، شهامت، شجاعت، قدرت و با دنیایی از ایمان، باور، اطمینان و یقین حکومت اسلامی را تشکیل دادند.

وی با اشاره به شرایط خفقان، خشونت و استبداد رژیم پهلوی، مهمترین خصوصیت امام خمینی (ره) را ایمان، اخلاص، قدرت، شهامت و مقاومت نامبرد و اظهارداشت: دشمنان برای اینکه افکار،اندیشه ها و نگاه امام راحل نتواند در منطقه تأثیر بگذارد، در مقابل ایشان ایستادند؛ اما نه تنها نتوانستند مانع این کار شوند، بلکه امروز این تحول عظیم در جهان مشاهده می شود.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به حرکت هایی که در کشورهای اسلامی بروز کرده با عنوان بیداری اسلامی یادآور شد: شواهد و شعارها بیانگر بیداری اسلامی است و این زمینه ها قبل از پیروزی انقلاب اسلامی وجود نداشت.

وی به مذاکرات ژنو ۲ درباره سوریه اشاره و خاطر نشان کرد: دشمنان اعتراف کرده اند که اگر ایران در این مذاکرات حاضر بود، گفتگوها شکست نمی خورد.

مدیر عالی حوزه علمیه خراسان افزود: این امر نشان دهنده قدرت ایمان و برداشت صحیح بنیانگذار جمهوری اسلامی از اسلام و تشیع بود که این فضا را بوجود آورده و امروز همه افکار عمومی دنیا متوجه آن است.

 باید مراقب تحریف ها بود

آیت الله واعظ طبسی در ادامه با اشاره به این که در رأس این نظام عالمی دینی برخوردار از ایمان، تقوا، دانش و علم است، خطاب به علما و روحانیون، اظهار داشت: باید مراقب تحریف ها بود و دقت کرد و اجازه نداد تا جریان های ظاهرنما، ظاهرساز و متملق که خود را اهل ولایت می‌دانند، در حوزه  علمیه نفوذ کنند.

وی با بیان این که اگر قرار بود دین در سیاست دخالت نکند امروز روحانیت نمی توانست کاری انجام دهد، گفت: با این وجود می توان قدرت دفاعی امروز را فوق العاده دانست

وی خطاب به سران آمریکا گفت: تا زمانی که نظام اسلامی ایران وجود دارد، رژیم صهیونیستی هیچگاه امنیت نخواهد داشت،اگر تمام دستگاه های هسته ای ما جمع شوند، ظرف کمتر از ۱۰ روز با ایمان و علم دانشمندان جوان به حالت اول بر می‌گردد.

دشمنان یاوه گویی نکنند

وی با یبان این که برگشتن به غنی سازی ۲۰ درصد دشوار نیست، با اشاره به این مطلب که تحمل و استقامت مردم در برابر گزینه های نظامی و تحریم های اقتصادی غرب و آمریکا، خطاب به سردمداران استکبار، ابرازداشت: باید حواسشان را جمع کنند و یاوه گویی نکنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر این که  با مذاکره مخالف نیستیم اما آمریکایی ها مذاکره را برای مذاکره می خواهند نه نتیجه، اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب با قدرت و موقعیت جهانی خود ساخت بمب هسته ای را تأیید نمی‌کنند.

تیم دیپلماتیک گوش به فرمان رهبری است

وی بابیان این که تیم دیپلماتیک ایران افرادی مؤمن، متعهد، متدین و گوش به فرمان مقام معظم رهبری است گفت:باید در برابر جریان‌های تندرو آمریکایی ها  موضع گرفت آمریکایی ها برای نگرانی رژیم صهیونیستی و مصرف داخلی خود مطالبی بیان می کنند؛ ولی مقداری از آن مطالب گستاخی هایی است که باید پاسخ مناسبی به آن داد.

آیت الله واعظ طبسی درباره دستاوردهای انقلاب اسلامی به مقایسه وضع فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و عمرانی قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی پرداختند و گفت: امروز مجالس قرآنی، دعا، نیایش و فعالیت مراکز علمی، فرهنگی، عمرانی و … از جمله دستاوردهایی است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به ثمر نشسته است.






یک نظر برای نماینده ولی فقیه در خراسان: رژیم صهیونیستی هیچگاه روی امنیت را نخواهد دید

  1. احمدزاده گفت:

    سلام این حرفها اگر درست باشد واقعا جای امیدواری دارد. اینهارا بیشتر به مردم بگین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


1 + = 4