روزانه چه تعداد تکفیری وارد خاک عراق می شود؟/اعزام نیروهای ویژه بحرین برای پیروزی “انقلاب مردمی” و “بهار عربی” در عراق!/داعش؛ فردا به ۲۰ کیلومتری ایران می رسیم!!/قاسم سلیمانی را به قتل می رسانیم

 

download (1)وزارت امورخارجه ی عراق چندین مرتبه به کشور اردن در خصوص ورود تکفیری ها هشدار داده بود، ولی علیرغم هشدارهای متعدد، دولت اردن به این هشدارها توجهی نمی کرد.

به گزارش ادیان نیوز، وزارت اطلاعات و آمار عراق اعلام کرد که به حسب بررسی های صورت گرفته، مشخص شد که روزانه به طور میانگین از مرز ترکیه پانصد تروریست، از مرز سوریه هزار و دویست تروریست، از مرز اردن پنچ هزار تروریست و از مرز عربستان تقریبا هزار تروریست، وارد خاک عراق می شوند.

آمار ورود روزانه تکفیری ها به خاک عراقدر ادامه ی این بیانیه آمده است: وزارت امورخارجه ی عراق چندین مرتبه به کشور اردن در خصوص ورود تکفیری ها هشدار داده بود، ولی علیرغم هشدارهای متعدد، دولت اردن به این هشدارها توجهی نمی کرد.

لازم به ذکر است که عربستان سعودی به طور علنی اعلام کرده است که به جنگ شیعیان آمده است.

گفتنی است داعش در چند روز گذشته تحرکاتی در عراق داشته است که با هوشیاری مرجعیت دینی، تاکنون این شیطنت های تکفیری ها نتیجه ای نداده است.

 

 

اعزام نیروهای ویژه بحرین برای پیروزی “انقلاب مردمی” و “بهار عربی” در عراق!

 

سخنگوی ارتش عراق اعلام کرد که: اگر بدانیم کشوری یا گروهی از داعش و تروریست ها حمایت می کند، شدیدا با آن برخورد می کنیم تا که مایه ی عبرت مداخله کنندگان شود.

به گزارش ادیان نیوز و به نقل از خبرگزاری های عربی، آل خلیفه مدعی شد که برای پیروزی “انقلاب مردمی” و “بهار عربی عراق!” آماده است که نیروهای ویژه ی خود را جهت همکاری با داعش به عراق بفرستد.

آل خلیفه در اظهاراتی شگفت آور مدعی شد: این نوع از کمک نظامی به هیچ وجه مداخله ی نظامی به حساب نمی آید، ما برای پیروزی اسلام قدم برمی داریم.”

این اظهارات و ادعاهای آل خلیفه در حالی است که خود این رژیم در بحرین رفتاری شبیه رفتار داعش داشته و صفحات پرونده ننگین خود را با جنایاتی همچون قتل و عام زنان و کودکان بی گناه شیعه و ویران نمودن مساجد و مراکز دینی و… تاریک تر از همیشه کرده است.

در همین راستا سخنگوی ارتش عراق اعلام کرد که: اگر بدانیم کشوری یا گروهی از داعش و تروریست ها حمایت می کند، شدیدا با آن برخورد می کنیم تا که مایه ی عبرت مداخله کنندگان شود.

 

داعش؛ فردا به ۲۰ کیلومتری ایران می رسیم!!

 

فردا به بیست کیلومتری مرزهای جمهوری اسلامی ایران می رسیم و طی چند روز آینده، از طریق مرز “قصر شیرین” وارد خاک ایران می شویم.

به گزارش ادیان نیوز، بر اساس اخبار رسیده، داعش در صفحات خود در شبکه های اجتماعی، مدّعی شد که فردا به بیست کیلومتری مرزهای جمهوری اسلامی ایران می رسد و طی چند روز آینده، از طریق مرز “قصر شیرین” وارد خاک ایران خواهد شد!!

داعش مدعی شده است که منطقه ی خاورمیانه را بعد از ماه مبارک رمضان در تسلط کامل خود در خواهد آورد !!!

* لازم به ذکر است “عملیات روانی” یکی از ابزارهایی است که گروهک تروریستی داعش، برای رسیدن به اهداف شوم خود از آن استفاده فراوانی می کند تا ضعف و شکست های پی در پی خود را پوشش داده  و نیز به وسیله منتشر کردن عکس ها و فیلم های جنایات ددمنشانه خود در فضاهای رسانه ای به خصوص شبکه های اجتماعی، درد تلفات فراوان و پی در پی خود را تسکین دهد و با ایجاد رعب و وحشت، آرامش شیعیان را بر هم بزند و موجبات رضایتمندی دولتمردان آمریکا و دستگاه های جاسوسی معاند اسلام و انقلاب اسلامی را فراهم نماید.

 

قاسم سلیمانی را به قتل می رسانیم

 

داعش طی ادعایی درباره محل استقرار سردار سلیمانی، می گوید: “قاسم سلیمانی هم اکنون در منطقه ی خضراء بغداد است و در یکی از ادارات سپاه بدر سکونت دارد.”

اخبار رسیده از عراق حاکی از آن است که گروهک تروریستی داعش در آخرین بیانیه ی خود مدعی شد که: سردار قاسم سلیمانی رئیس سپاه قدس را به قتل خواهیم رساند.

56856

داعش طی ادعایی درباره محل استقرار سردار سلیمانی، می گوید: “قاسم سلیمانی هم اکنون در منطقه ی خضراء بغداد است و در یکی از ادارات سپاه بدر سکونت دارد.”

چندی پیش داعش در بیانیه ی خود بیان داشته بود که: “با نقشه ی قاسم سلیمانی در سامرا شکست خوردیم و سپاه ایران مانع از آن شد که نقشه ما عملی شود و ما بزودی انتقام مجاهدین خودمان را از ایران می گیریم.”

گفتنی است، رسانه های عراقی از شکست سنگین نیروهای گروهک تروریستی “داعش” در سامرا خبر داده و اعلام کردند که بیشتر مناطق این شهر که به دست تروریست ها افتاده بود، پاکسازی شده است.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


5 + = 6