عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: حاکم کردن فضای معنوی در کشور باید در اولویت قرار گیرد

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: حاکم کردن فضای معنوی باید در اولویت باشد و نباید مسائل دیگر، معنویت را تحت‌الشعاع قرار دهد.
خبرگزاری فارس: حاکم کردن فضای معنوی در کشور باید در اولویت قرار گیرد
 به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از ستاد خبری سفره‌های همدلی، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر اظهار داشت: صدا و سیما رسالت بزرگی دارد که در واقع اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی برای مردم است.

وی بیان داشت:  صدا و سیمای سراسری و شبکه‌های ملی رسالت ملی دارند که در این ارتباط کل مردم کشور را تحت پوشش قرار می‌دهد اما شبکه استانی ماموریتی استانی با توجه به اقلیم و شرایط استان خود دارد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس گفت: شبکه خراسان رضوی شبکه‌ای معنوی و شبکه امام رضا(ع) است و باید این موضع حفظ شود و البته نشاط نیز داشته باشد اما نباید محوریت در نشاط باشد و الویت و محوریت باید براساس معنویت و امام رضا(ع) باشد.

پژمانفر تصریح کرد: شبکه خراسان‌رضوی باید ارتباطات بیشتری با حرم امام رضا(ع) داشته باشد زیرا یکی از ویژگی‌های این شبکه حرم رضوی است و دل بسیاری از مردم با دیدن حرم امام هشتم(ع) پر می‌کشد که این فضا می‌تواند بر معنویت بی‌افزاید البته نه اینکه فقط حرم امام رضا(ع) نشان داده شود و برخی برنامه‌های در این مکان تهیه شوند بلکه می‌تواند برخی از سریال‌ها و فیلم‌ها نیز با محوریت امام‌رضا(ع) ساخته شود.

پژمانفر در ارتباط با برنامه‌ سفره‌های همدلی ابراز داشت: شبکه پایتخت معنوی ایران تلاش‌های خوبی برای برنامه‌های مناسبتی دارد که در مقایسه با دیگر شبکه‌های استانی در بحث کیفیت بسیار بهتر است و حتی برگزیده نیز شده است که یکی از این برنامه‌های سفره‌های همدلی در سال گذشته است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حاکم کردن فضای معنوی باید در اولویت باشد و نباید مسائل دیگر، معنویت را تحت‌الشعاع قرار دهد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


5 + 5 =