تغییر موضع مفتی عربستان از ترس تهدیدات داعش

در پی تهدیداتی از سوی سرکردگان داعش مبنی بر حمله به کشورهای عربی خلیج فارس و از جمله عربستان، عبدالعزیز آل الشیخ مفتی عربستان، با صدور بیانیه ای رسمی، اندیشه های تندروانه و اقدامات تروریستی داعش و القاعده را بزرگترین دشمن اسلام نامید و آنها را خارج از اسلام معرفی کرد.

اخبار رسیده از عربستان سعودی حاکی است که عبدالعزیز آل الشیخ مفتی عربستان موضع خود را در قبال گروهک تروریستی داعش تغییر داد و گفت : این گروهک باید هرچه سریعتر از بین برود.


15-1

در پی تهدیداتی از سوی سرکردگان داعش مبنی بر حمله به کشورهای عربی خلیج فارس و از جمله عربستان، عبدالعزیز آل الشیخ مفتی عربستان، امروز (سه شنبه) با صدور بیانیه ای رسمی، اندیشه های تندروانه و اقدامات تروریستی داعش و القاعده را بزرگترین دشمن اسلام نامید و آنها را خارج از اسلام معرفی کرد.

آل الشیخ که در خصوص نقش آفرینی مستقیم دربار آل سعود در پیدایش القاعده و داعش، “فراموشی” را بهترین روش یافته – در این بیانیه آورده است: همانطور که در صحنه های مربوط به جنایات داعش و القاعده و زیرمجموعه های آنها شاهد هستیم، افکار افراطی و تعصب و ترور که موجب فساد در زمین و نابودی مردمان و سرزمین ها می شود، نه تنها هیچ ربطی به اسلام ندارد، بلکه دشمن نخست اسلام است و مسلمانان بزرگترین قربانیان آن هستند
در پایان لازم به ذکر است که چندی پیش داعش، آل الشیخ را یک تکفیری نامید و او را تهدید به سربریدن کرد!






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


8 + = 13