دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور: علما نماد فرهنگ دینی و اسلامی اند

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور: علما نماد فرهنگ دینی و اسلامی اند

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با اشاره به این‌ که علما نماد فرهنگ دینی و اسلامی اند، ابراز داشت: سبک زندگی مراجع و علما الگوی مناسبی برای جامعه است. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین شاهمرادی،  در دیدار با مراجع عظام تقلید و علما با اشاره به این‌که شورای فرهنگ عمومی در سال ۱۳۶۴ در راستای رسیدگی به مسایل فرهنگی عامه مردم تشکیل شد، اظهار داشت: این نهاد تاکنون بیش از ۶۲۰ جلسه داشته و تحت نظر شورای عالی انقلاب فرهنگی به فعالیت‌های فرهنگی اهتمام دارد.

وی با بیان این‌که بستر قانونی و ماموریتی شورای فرهنگ عمومی مناسب است، تصریح کرد: با توجه به توجهات مقام معظم رهبری به فرهنگ، این مسئله بیش از  گذشته مورد اهتمام قرار گرفته است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با اشاره به این‌که برای تبیین سبک زندگی مردم و حضور سیره اهل‌بیت‌(ع) در متن زندگی مردم برنامه‌های خاصی داریم، خاطرنشان کرد: باید در سطح جامعه آداب زندگی صحیح را به مردم آموزش دهیم تا شاهد ارتقای سطح فرهنگی عمومی جامعه باشیم .

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهمرادی با اشاره به این‌ که علما نماد فرهنگ دینی و اسلامی اند، ابراز داشت: سبک زندگی مراجع  و علما برای جامعه الگوی مناسبی است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با بیان این‌که علما از مشکلات فرهنگی جامعه آگاه هستند و نسبت به این عرصه دغدغه دارند، گفت: علما در راستای ترویج فرهنگ صحیح اسلامی در جامعه نقش آفرین می‌باشند.

وی در پایان با اهدای قرآن های نفیسی، از فعالیت‌های آیت‌الله امینی و آیت‌الله استادی در سمت ریاست شورای فرهنگ عمومی قم تقدیر و تجلیل کرد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 3 = 5