عضو مجلس خبرگان رهبری: عمر آیت الله واعظ طبسی در مسیر اعتلای نظام اسلامی سپری شد

آیت الله عبدخدایی
 نماینده مردم مشهد در مجلس خبرگان رهبری گفت: آیت الله واعظ طبسی شخصیتی برجسته و انقلابی بود که عمری را چه قبل از انقلاب و چه بعد از آن در مسیر اعتلای انقلاب اسلامی سپری کرد.
 آیت الله محمدهادی عبد خدایی، از علمای بزرگ مشهد و نماینده مردم مشهد در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، ابراز کرد: مرحوم آیت الله واعظ طبسی مؤمن، متعهد و مخلص بود.

 وی در ادامه افزود: آیت الله واعظ طبسی شخصی برجسته و انقلابی بود که عمری را چه قبل از انقلاب و چه بعد از پیروزی انقلاب در مسیر انقلاب سپری کرد.

عضو اتاق فکر تبلیغ خراسان با بیان اینکه آیت‌الله واعظ طبسی سال‌ها با رهبر معظم انقلاب به مبارزه با رژیم ستمشاهی پرداختند، ادامه داد: آیت الله واعظ طبسی بعد از انقلاب یکی از مدیران لایق و کم نظیر جمهوری اسلامی بود که توانست کارهای خوبی در آستان مقدس امام رضا(ع) انجام دهد.

آیت الله عبد خدایی، مرحوم آیت الله واعظ طبسی را خدمتگزار خوبی دانست و ابراز کرد: از این عالم بزرگ جز صداقت، خدمت، دیانت، لیاقت و مدیریت ندیدیم و همان طور که در اینجا خادم امام هشتم(ع) بود، این خدمت تداوم داشته و در آخرت هم خادم امام رضا(ع) خواهند بود.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 8 = 14