کوتاهی در حفظ نظام کشور را به مشکلات غیر قابل جبران دچار خواهد کرد

آیت الله جوادی آملی

حضرت آیت الله عبدالله جوادی آملی کوتاهی در حفظ نظام اسلامی را عامل گرفتار شدن کشور به مشکلات غیر قابل جبران دانست و تصریح کرد: دولت جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران همیشه باید در کنار یکدیگر و همدل و هم زبان باشند.

خبرگزاری رسا، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، با حضور در بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء با حضرت آیت الله عبدالله جوادی آملی ظهر امروز دیدار و گفت‌وگو کرد.

حضرت آیت الله عبدالله جوادی آملی در این دیدار عنوان کرد: دولت جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران همیشه باید در کنار یکدیگر و همدل و هم زبان باشند.

وی نظام جمهوری اسلامی را یکی از نعمت های خداوند برای ملت ایران دانست و تأکید کرد: انسان باید برای حفظ همه نعمت های الهی تلاش کند و آن ها را به راحتی از دست ندهد که یکی از آن  نعمت ها، نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی است که حفظ این نظام سر بلندی و عزت جامعه ما را به ارمغان خواهد آورد.

حضرت آیت الله جوادی‌آملی ادامه داد: البته خود خدا نیز حافظ ملت و نظام اسلامی است چرا که این خدا همان خدایی است که درخت خشکیده را برای حضرت مریم(س) بارور کرد و آن حضرت از آن درخت استفاده کرد و حضرت مسیح را حفظ کرد.

وی با بیان این که فقط قسمت کمی از فعالیت های دنیایی به انسان واگذار شده است، خاطرنشان کرد: در دنیا بیشتر امور به دست خداوند است ولی باز هم انسان باید برای عزت و سربلندی دنیا و آخرت خود تلاش کند ولی اگر جامعه اسلامی برای حفظ نظام اسلامی کوتاهی کند به مشکلاتی غیر قابل جبران دچار خواهد شد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 4 = 9