شبکه «فارسی‌وان» قصد نابودی حیا را در ایران دارد

00000000-8

یک کارشناس مسائل مذهبی با بیان این‌که «فیلم‌ها و بازی‌های رایانه‌ای دنیای اسلام را تهدید می‌کنند» گفت: سازمان‌های جاسوسی آمریکا و انگلیس با سرگرم کردن جوانان قصد زشت جلوه‌دادن چهره اسلام را دارند.

حجت‌الاسلام وافی  اظهار کرد: در ۱۴ سال پیش آلبرایت، وزیر وقت امور خارجه آمریکا در نشستی چهار نفره که در آمریکا برگزار شده بود به این موضوع اشاره کرده بود که در ۱۰ سال گذشته، اسلام، دین سوم دنیا بوده اما الان دین دوم است و اگر وضع به همین منوال پیش برود و جلوی اسلام را نگیریم به دین اول تبدیل می‌شود.

وی ادامه داد: رئیس‌جمهور آمریکا در برابر گفته‌های وزیر امور خارجه‌اش چهار پیشنهاد داد که از آن جمله می‌توان به مسموم کردن شبکه‌های سایبری و فضای مجازی، راه‌اندازی شبکه‌های ماهواره‌ای اشاره کرد به‌طوری‌که ۳۴ شبکه ضد ایرانی وجود دارد و مرداک، از سیاستمداران آمریکا گفته است که من در پنج سال آینده به کمک فارسی وان مفهوم حیا را در ایران نابود می‌کنم.

وافی با بیان این‌که «با ساخت فیلم‌هایی مانند ۳۰۰، دبی، هواپیما ۱۰۳ و… سعی در کم‌رنگ کردن اسلام دارند» تصریح کرد: راهکار دیگر رئیس جمهور آمریکا ساخت فیلم‌های سینمایی علیه اسلام است که تولید ۳۰ فیلم در دستور کار است.

این کارشناس مذهبی و از مدرسان سبک زندگی ایرانی اسلامی با بیان این‌که «۱۴ سال پیش فقط یک نفر متوجه این توطئه شد و به بیان تذکرات اقدام کرد» اظهار کرد: مقام معظم رهبری در رابطه با شبیخون و تهاجم فرهنگی دشمن بارها به مردم تذکر دادند و فرمودند: این فیلم‌ها و بازی‌های رایانه‌ای دنیای اسلام را تهدید می‌کند و سازمان‌های جاسوسی آمریکا و انگلیس با سرگرم کردن جوانان با استفاده از هزاران فیلم سینمایی و بازی رایانه‌ای قصد دارند چهره اسلام را زشت جلوه دهند.

وی با بیان این‌که «ما باید به‌دنبال راهکارهایی برای جلوگیری از اسلام‌ستیزی جوانان باشیم» اظهار کرد: اگر جوانان ما معتاد این بازِی‌ها شده‌اند، به‌دنبال بازی جایگزین برای آنها باشیم و بعد از آن اتاق فکر تشکیل دهیم که چگونه می‌توان بدون بازی‌های کامپیوتری و ضد اسلامی هیجان بچه‌ها را تخلیه کرد.

وافی با طرح این سؤال که بچه‌ها ۱۵ سال پیش بیشتر سؤال می‌پرسیدند یا الان، گفت: در مراجعاتی که به مدرسه‌های مختلف داشته‌ام به این نتیجه رسیده‌ام که بچه‌ها در ۱۵ سال پیش ذهن بازتری داشته و سؤالات بیشتری می‌پرسیدند و این نتیجه مسمومیت ذهن فرزندان توسط شبکه‌های ماهواره‌ای و بازی‌های کامپیوتری است. امروز برخی‌ها به‌دنبال بازکردن فیس‌بوک بوده ولی از تأثیرات منفی آن روی مردم بی‌خبر هستند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


3 + 6 =