نوبخت با آ‌یت الله وحید خراسانی دیدار کرد

سخنگوی دولت و رییس سازمان برنامه و بودجه در آخرین برنامه های خود در سفر به شهر قم با حضرت آیت الله وحید خراسانی از مراجع تقلید دیدار و گفت و گو کرد.

بر اساس این گزارش، سخنگوی دولت در این دیدار ضمن ابلاغ سلام رییس جمهور، گزارشی از آخرین وضعیت داخلی، منطقه ای و بین المللی جمهوری اسلامی ایران خدمت حضرت آیت الله وحید خراسانی ارائه کرد.

سخنگوی دولت همچنین با تشریح فعالیت های دولت برای کاهش آلام زلزله زدگان استان کرمانشاه، از اقدامات دولت در سه سطح امداد و نجات، اسکان موقت و بازسازی خانه های زلزله زدگان خبر داد و تأکید کرد که دولت در این راستا اعتباراتی را در نظر گرفته است.

دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی نماینده حضرت آیت الله سیستانی در ایران برنامه پایانی رییس سازمان برنامه و بودجه به شهر مقدس قم بود که در دفتر حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی برگزار شد.

رییس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه دیدار با نماینده حضرت آیت الله سیستانی در ایران از موزه امام علی(ع) و مجموعه هدایای اهدایی به حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی دیدن کرد.

سخنگوی دولت پیش از این دیدارها در سفر یک روزه خود با حضرات آیات مکارم شیرازی، سبحانی، جوادی آملی، نوری همدانی، آیات اعرافی، سعیدی، فقیهی و محقق داماد دیدار و گفت وگو کرده بود.

نوبخت در این سفر که همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) انجام شد، در مراسم های عزاداری بیوت و دفاتر حضرات آیت الله وحید خراسانی، نوری همدانی و مکارم شیرازی شرکت کرد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


7 + = 9