اجازه ندهیم دشمن فضای کشور را در دست بگیرد| مسؤولان به خون شهدا خیانت نکنند

حضرت آیت الله علوی گرگانی با انتقاد از برخی بی بندوباری های موجود در جامعه گفت: نباید اجازه دهیم دشمن فضای کشور به ویژه شهرهای مذهبی را در دست بگیرد.

حضرت آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی امشب در دیدار مدیران کارگروه های تخصصی و اجرایی ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه همه ما مدیون انقلاب اسلامی هستیم، گفت: شهدا برای برپایی انقلاب اسلامی بدون هیچگونه منتی از خون خود گذشتند، بر این اساس امروزه نباید از خون این شهدای بزرگوار برای رسیدن به منافع شخصی سوء استفاده کنیم.

وی با اشاره به این که نباید از خون شهدا برای رسیدن به منافع مادی استفاده شود، اظهار داشت: امروزه مسؤولان باید در نظر داشته باشند که اگر جان فشانی های شهدا نبود، هیچکدام از آن ها در مسؤولیت های مختلف قرار نمی گرفتند، بنابراین نباید به این خون های مقدس خیانت کنند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی را رهایی از چنگ طاغوت، استبداد، استکبار و استعمار دانست و ابراز کرد: قبل از انقلاب همه شاهد بودیم که رژیم شاهنشاهی همه افراد مؤثر و انقلابی را دستگیر کرده و تحت شکنجه قرار می داد و جوانان را به قتل می رساند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که نعمت ولایت با ایثار شهدا و جان فشانی نیروهای انقلاب به دست مان رسیده است، عنوان کرد: امروز وظیفه داریم با همه توان خود از نعمت ولایت پاسداری کنیم.

وی با انتقاد از بی بندوباری های موجود در جامعه تأکید کرد: همه ما باید تلاش کنیم تا جلوی بی بندوباری در جامعه به ویژه در شهرهای مذهبی گرفته شود؛ نباید اجازه دهیم دشمن فضای کشور به ویژه شهرهای مذهبی را در دست بگیرد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی در پایان بر ضرورت پیگیری و اجرای منویات رهبر معظم انقلاب تأکید و خاطرنشان کرد: امام راحل فرمودند «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیب نبینید»، بنابراین اگر امروز شاهد آسیب ها و بی بندوباری ها در جامعه باشیم مشخص می شود نتوانسته ایم به خوبی از ولی فقیه پشتیبانی کنیم.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 9 = 17