به جای حاشیه سازی وقتتان را صرف حل مشکلات مردم کنید

حضرت آیت الله نوری همدانی با انتقاد از تحریف زندگانی اهل بیت(ع) به مسؤولان توصیه کرد که به جای حاشیه سازی وقت خود را صرف حل مشکلات مردم کنند.

حضرت آیت الله نوری همدانی امروزدر دیدار فرمانده نیروی انتظامی گفت: امروز نقش نیروی انتظامی در ایجاد امنیت بسیار ممتاز است و خدمات بالایی دارد که باید تشکر کنم.

این مرجع تقلید بااشاره به این موضوع که هر انسان داری سه مسؤولیت فردی و اجتماعی و شغلی است، افزود: ما در مقابل جامعه و همه مردم مسوؤلیت داریم و باید کمک کنیم و شغلی که در اختیار داریم امانتی از جانب خدا برای خدمت به مردم تلقی کنیم که اشرف عبادات خدمت به مردم است.

وی با بیان این که خدمت به مردم باید اولویت کار مسوؤلان باشد، گفت: امروزگرانی و پایین بودن ارزش پول کشور مردم را آزار می دهد و مسؤولان باید به فکرمردم باشند چرا که بخش عمده مشکلات مربوط به عدم مدیریت است و نباید به تحریم آمریکا ربط داد.

حضرت آیت الله نوری همدانی خطاب به مسؤولان توصیه کرد که  به جای حاشیه سازی وقتتان را صرف حل مشکلات مردم و خدمت کنید.

وی ادامه داد: از ابتدای انقلاب اسلامی دشمن با تحریم به ملت ایران ظلم کرده است اما متأسفانه باز برخی بعد این همه خیانت آمریکا و ایادی آنها، نگاه به غرب و آمریکا دارند.

وی با بیان اینکه نباید کلمات و زندگی امامان را گزینشی انتخاب کرد، گفت: باید جلوی تحریفات گرفته شود، امام راحل و رهبر معظم انقلاب با نگاه صحیح به زندگی اهلبیت(ع) و درک درست از انقلاب کشور را اداره کردند.

حضرت آیت الله نوری همدانی  بیان داشت: امروز کادر درمان با کمترین امکانات ولی با اخلاص مشغول خدمت هستند که من صمیمانه از آنها تشکر می­ کنم و دعاگوی کادر درمان هستم.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


7 + = 13