آسایش و رفاه ملت را در تصویب لایحه بودجه مدنظر قرار دهید

حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه لایحه بودجه را به گونه ای تصویب کنید که به ملت فشار نیاید، گفت: مردم منتظر نتیجه مصوبات شما در مجلس هستند.

 

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی صبح امروز در دیدار جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: آقایانی که مسئولیت دارند بدانند آیه ای در قرآن می فرماید ما نسبت به اعمالمان مسئولیت داریم و در قیامت باید نسبت به آن ها پاسخ بدهیم.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه اظهار کرد: مجلس جای سرنوشت سازی است و تمام کشور مدیون مجلس است، سرنوشت کل ملت ایران به دست شما نمایندگان است و باید بتوانید جواب خدا را بدهید و از این مسئولیت سربلند بیرون بیایید.

وی با این بیان که مسئولیت پذیری از جهتی خوشحالی و از جهتی ناراحتی دارد، اذعان کرد: سرنوشت ملت به دست شماست لذا بیشتر مراقب باشید، زمانی اینجا آمده اید که برنامه بودجه در حال اجرایی شدن است، لایحه بودجه را به گونه ای تصویب کنید که به ملت فشار نیاید؛ مردم منتظر نتیجه مصوبات شما در مجلس هستند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی تصریح کرد: تا آنجایی که قانون اجازه می دهد به فکر آسایش و رفاه مردم باشید، مسئولیت شما خیلی سنگین است، دعا می کنم خدا به شما توفیق بدهد که این دوره مسئولیت را با موفقیت پشت سر بگذارید.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


7 + 2 =