نباید انتخابات پیش رو عاملی برای نفوذ دشمنان محسوب شود

خبرگزاری فارس: نباید انتخابات پیش رو عاملی برای نفوذ دشمنان محسوب شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه بسیار به مقابله با نفوذ دشمن در نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: نباید انتخابات پیش رو عاملی برای نفوذ دشمنان محسوب شود.

حجت الاسلام سید محمود مرویان حسینی ظهر امروز در گردهمایی روحانیون مستقر و هجرت مشهد مقدس در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) جهان را از زشتی ها پاک کرد و خیر و برکت را در جوامع گسترش داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه جنبه‌های زندگی حضرت فاطمه (س) قابل بررسی‌های مجدد است، یادآور شد: بسیاری از جنبه‌های الگویی حضرت فاطمه (س) به مردم معرفی شده اما این امر باید بیشتر تبیین شود.

وی تاکید کرد: حضرت فاطمه(س) در همه جنبه‌های زندگی خود از تربیت فرزندان گرفته تا همسرداری الگوی کامل بودند که لازم است مردم این موضوعات را به خوبی درک کنند و مورد بهره‌برداری در زندگی خود قرار دهند.

مرویان حسینی با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه بسیار به مقابله با نفوذ دشمن در نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: نباید انتخابات پیش رو عاملی برای نفوذ دشمنان محسوب شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: امروز دشمن نسبت به ارزش‌های انقلاب، فرهنگ فاطمی و پرچم‌های مسیر زندگی جمهوری اسلامی ایران طمع دارند و این در حالی است که خط ولایت امروز اسباب نظم و آرامش را در کشور فراهم کرده است.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه امروز شاهد تردید بسیاری از افرادی هستیم که نسبت به اصول پنج گانه انقلاب اسلامی تردید پیدا کردند و این امر نادرست است.

مرویان حسینی خاطرنشان کرد: اصول پنج‌گانه تردیدناپذیر انقلاب اسلامی شامل توصیه‌محوری، عدالت‌خواهی، مردم‌داری، استکبارستیزی و مستضعف‌نوازی است که از جمله عناصر اصلی انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

وی افزود: امروز با وجود اینکه آمریکا در منطقه محدود شد اما جمهوری اسلامی هر روز در منطقه گسترش بیشتری پیدا می کند و تقرب میان مذاهب سبب ایجاد چنین اتفاق مهمی شده است.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


2 + = 9