مدیر حوزه علمیه خراسان: ضرورت انسجام نهادهای تبلیغی و استعدادیابی مبلغان در کنار آسیب شناسی تبلیغ

SAM_0291
مدیر حوزه علمیه خراسان در دیدار اعضای اتاق فکر تبلیغ خراسان با اشاره به لزوم طرح دغدغه های تبلیغی بیشتر و برگزاری نشست هایی پیرامون امر تبلیغ درحوزه به ضرورت توجه به مباحث تهذیب، اخلاق و تبلیغ در حوزه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام والمسلمین مصباح عاملی در دیدار اعضای اتاق فکر تبلیغ خراسان که متشکل از علما، فضلا و نخبگان حوزه علمیه هستند پس از شنیدن نکته ها، نظرات و پیشنهادها به اهمیت بحث تبلیغ و لزوم دغدغه مندی در این موضوع پرداخت.

مدیر حوزه علمیه خراسان با اشاره به مباحث مطرح شده در ابتدای این نشست، از پیگیری نظام جامع تبلیغی و لزوم ایجاد آن در کنار آموزش های تبلیغی خبر داد و از ارائه پیشنهاد و نظر پیرامون این موضوع از سوی اتاق فکر تبلیغ خراسان استقبال کرد.

وی در ادامه انسجام نهادهای تبلیغی و وحدت عمل در این موضوع را سودمند و مانع از هزینه های بیهوده و نیز هدر رفتن نیروها و امکانات این بخش دانست و بر لزوم و اهمیت آسیب شناسی تبلیغ تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عاملی در ادامه به مسائل تبلیغ و برد آن اشاره کرد و گفت: استعدادیابی تبلیغی و شناخت مبلغ موفق و موثر بسیار مهم است چرا که در نتیجه تبلیغ تاثیر مضاعف دارد. پس از آن مهارت آموزی و تربیت مبلغ در درجه بالایی از اهمیت قرار دارد.

وی در پایان با بیان اهمیت ساماندهی و مدیریت مجموعه های تبلیغی، از حضور اعضای اتاق فکر تبلیغ و ارائه نظرات در این نشست صمیمانه تقدیر کرد و از ادامه برگزاری اینگونه نشست ها در آینده استقبال کرد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


2 + = 4