مسوولان خراسان رضوی با پیوستن به رزمایش همدلی بخشی از حقوق خود را به نیازمندان بخشیدند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه، مدیر کل آموزش و پرورش، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل تبلیغات اسلامی در خراسان رضوی جمعی از مسوولانی هستند که با پیوستن به پویش رزمایش همدلی حقوق خود را با دیگران شریک شدند.حدود یکی دو ماهی می‌شود که ویروس منحوسی به نام کرونا در زندگی ما جا خوش کرده و نبض زندگی را نامنظم کرده است.

از وقتی این بیماری معیشت و زندگی را نشانه رفته است عده‌ای به دنبال این هستند که به صورت خیرخواهانه زندگی مردم را به روال عادی خود برگردانند و کاری کنند که آثار نامنظم بودن نبض زندگی را متوجه نشویم، این افراد با ایثار و فداکاری تلاش می‌کنند و حتی از جانشان مایه می‌گذارند تا مردم چیزی را حس نکنند.

مانند اعضای بدن هر کس برای ریشه کن شدن این بیماری به طریقی تلاش می‌کند و همه در راستای یک هدف والا دست به این کار زده‌اند.

اما حالا بعد از گذشت چند هفته از این بیماری مسوولان استانی نیز تصمیم گرفته‌اند که در درد مردم شریک شوند، آنها وقتی فهمیدند که عده‌ای از مردم شهرشان دچار آسیب شده‌اند جهادی عمل کردند و پا به میدان کمک گذاشتند.

بعد از اینکه با مسوولین تماس گرفتم که حقوق خود را با اقشار آسیب دیده از کرونا سهیم می‌شوید یا خیر؟ برخی از آن‌ها اعلام آمادگی کردند، چرا که حقوق بگیران در شرایط شیوع کرونا و کسادی بازار کار کمتر از کارگران و افراد نیازمند آسیب می‌‌بینند.

حجت الاسلام محمد احمدزاده، مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی اولین نفری بود که در این زمینه اعلام آمادگی کرد و گفت انشاءالله با مشارکت در طرح «ضیافت همدلی» که به منظور تهیه بسته‌های موادغذایی برای نیازمندان توسط اوقاف در حال اجرا است اقدام می‌کنیم.

جعفر مروارید، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و قاسمعلی خدابنده، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز گفتند که در این پویش شرکت می‌کنند و حقوق خود را یا مردم نیازمند سهیم می‌شوند.

مسوول بعدی حجت الاسلام هادی صاحبقرانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بود که بعد از پرسیدن سوالم گفت که من این پیشنهاد را به تهران داده‌ام و اگر موافقت کنند همه کارمندان اداره حقوق خود را با نیازمندان شریک می‌شوند.

مسوولان خراسان رضوی با پیوستن به رزمایش همدلی بخشی از حقوق خود را به نیازمندان بخشیدند

این اتفاقات بعد از سخنرانی رهبر معظم انقلاب رخ داده و نسبت به قبل پر رنگ‌تر شده است، از همان روز، رزمایش همدلی بین مردم آغاز شده است و همه نهادها پای کار آمده‌اند تا حدی که بعضی‌ها مانند فرماندهان سپاه و قوه قضائیه بخشی از حقوق کارمندان خود را به نیازمندان اختصاص داده اند.

در خراسان رضوی خیلی وقت است که رزمایش همدلی آغاز شده و مردم در حال عملیات هستند، اما این بار مسوولین نیز با مردم همراه شده‌اند و در رزمایش همدلی شرکت کرده‌اند.

اینها همان مدیران جهادی هستند که همراه با مردم در میدان هستند و در خط مقدم حضور پیدا کرده‌اند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


2 + = 3