رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی:اتکا به درآمد نفت واقعیت حاصل از سوء مدیریت است

DSC00553عضو اتاق فکر تبلیغ گفت: اتکای کامل اقتصادی به نفت که در برنامه پنجم توسعه نقض شده واقعیتی است که به دلیل سوءمدیریت به وجود آمده است.به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، نصرالله پژمانفر عصر امروز در شانزدهمین همایش بزرگداشت بازنشستگان صنعت آب و برق کشور که در سالن آمفی تئاتر هتل گلستان امام رضا (ع) برگزار شد اظهار کرد: ایران اسلامی حرکت بزرگی را در دنیا ایجاد کرده که سبب متحیر شدن غرب شده است.

عضو اتاق فکر تبلیغ تصریح کرد: این حرکت بزرگ یک جریان را در تاریخ ایجاد کرده که معادلات تک قطبیتی جهان غرب را به هم ریخته است و این حرکات اگر چه با تبلیغات و هجمه‌های زیادی رو‌به‌رو شده است ولی سبب شده که هیچ حرکتی در دنیا بدون دخالت ایران انجام نشود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سیر اتفاقات انقلاب از شروع تاکنون خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی از بدو شروع خود تاکنون تمام تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و این مسئله بزرگ مشخصا با مخالفت‌هایی از طرف قدرت‌های بزرگ دنیا روبه‌رو می‌شود.

عضو اتاق فکر تبلیغ یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران این تهدید را نیز مانند تهدیدات دیگر پشت سر می‌گذارد در واقع صحنه نبرد امروز صحنه جنگ دیگری است که اروپا طاقت شرکت در آن و خرید بشکه‌های ۱۲۰ دلاری نفت به واسطه جنگ به وجود آماده را ندارد.

وی افزود: علاوه بر اینکه کشورهای منطقه مانند عربستان و عراق با تمام قدرت وارد میدان تجارت نفت شده‌اند اما اروپاییان نمی‌توانند این فشار را تحمل کرده و مجبور به شکستن شرایط جنگی با ایران می‌شوند ولی باید قبول کرد که تهاجمات در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی سنگین‌تر است.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی تاکید کرد: با این حال تمام این تحریم‌ها می‌تواند کشور را در راه رسیدن زودتر به برنامه پنجم توسعه کمک کند زیرا در این برنامه ذکر شده که باید اتکای ایران به درآمدهای نفتی به حداقل برسد و یا اتکایی وجود نداشته باشد.

عضو اتاق فکر تبلیغ با اشاره به منویات مقام معظم رهبری تصریح کرد: تمام مردم و مسئولان این کشور در یک کشتی نشسته‌اند و هر کس آسیبی به این نظام بزند آن آسیب دامن همه افراد را می‌گیرد زیرا دشمنان این نظام در هیچ زمینه‌ای مروت و جوانمردی را نمی‌شناسند.

وی افزود: دشمنان در انتظار زمین خوردن این نظام هستند و اگر در مقابل آنها زانو بزنیم تا حد مرگ فشارها را بر روی نظام و مردم افزایش می‌دهند تا بتوانند معادلاتی که به خاطر حضور جمهوری اسلامی به هم ریخته است دوباره به سر جای نخست خود بازگردانند.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی در ارتباط با شرایط فعلی جهان به لحاظ سیاسی بیان کرد: در حال حاضر کشورهای ثروتمند آسیایی و آفریقایی که سابق بر این در خدمت قدرت‌های غربی بوده‌اند بستر حوادث بسیار بزرگی در دنیا هستند و از جمهوری اسلامی ایران الگو برداری می‌کنند.

عضو اتاق فکر تبلیغ با بیان اینکه در حال حاضر با شرایطی که وجود دارد افراد حق ندارند که قضاوت‌های غیرمنصفانه داشته باشند ادامه داد: تنها کاری که می‌توان کرد این است که به مسئولان تذکرات جدی داده شود تا بتوانند امور را پیگیری کنند.

وی یادآور شد: باید دولت در امور خود طوری برنامه‌ریزی کند که حداقل‌ها برای بازنشستگان فراهم شود زیرا بازنشسته‌ها در واقع فرصت‌هایی برای سازمان‌ها هستند که باید با برنامه‌ریزی‌های مناسب از آنها بهره‌برداری کرد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 5 = 14