امنیت درنظام اسلامی بالاترین ارزش را دارد

IMAGE634270968323593750حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند:امنیت درنظام اسلامی بالاترین ارزش را دارد چرا که همه تعالی و رشد فرهنگی اقتصادی و نظامی دربستر امنیت به وجود می آید و اگر امنیت نباشد چیزی نیست.

 

به گزارش خبرگزاری حوزه، معظم له امروز در دیداربا سردار مجتبایی فرمانده نیروی انتظامی استان قم ،به تبیین مقوله امنیت و اهمیت آن در نظام اسلامی پرداختند.

ایشان با اشاره به این که دربیش از۵۰ جای قرآن مجید از صراط مستقیم سخن به میان آمده است تصریح کردند:خدای متعال راه هدایت و سعادت را به همگان نشان داده است همان راهی که همه انسان ها را به هدف و مقصد می رساند و برای این راه مستقیم نیزرهبر قرار داده است که پیامبر در زمان خودش یا امام معصوم (ع)و درزمان غیبت نیز فقیه جامع شرایط رهبر این صراط مستقیم الهی است.

معظم له افزودند:در این صراط مستقیم ،راهزنانی وجود دارند که باید به همت و جدیت با آنان مبارزه کرد و از جان و مال و عرض و مهم تر ازهمه  از اعتقادات دینی مردم دفاع کرد.

حضرت آیت الله نوری همدانی امنیت را در کشور مهم و تاثیرگذار توصیف کردند و افزودند:امنیت درنظام اسلامی بالاترین ارزش را دارد چرا که همه تعالی و رشد فرهنگی اقتصادی و نظامی دربستر امنیت به وجود می آید.

این مرجع تقلید در ادامه حفظ و ارتقای امنیت در شهر قم را مهم ارزیابی کردند و گفتند: قم ام القرای جهان اسلام است و لازم است امنیت با همه جوانب آن در این شهر مقدس حفظ شود.

ایشان با اشاره به حادثه ۲۲ بهمن قم و امیدواری دشمنان انقلاب به تضعیف نظام گفتند:این حرکت خیلی سنگین بود و دشمنان اسلام و انقلاب خیلی امیدوار شدند ولی در مملکت ما به برکت وجود ولایت فقیه چنین حرکاتی آسیبی را متوجه نظام و کشور اسلامی نمی کند.

خاطر نشان می شود در ابتدای این دیدار سردار مجتبایی گزارشی  پیرامون امنیت شهر قم و کارهای انجام گرفته از سوی نیروی انتظامی ارائه داد.

 






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 5 = 13