جانشین فرمانده سپاه پاسداران: تلاش آمریکا برای ملاقات با مقامات ایرانی نشان دهنده قدرت نظام است

حضور سردار سلامی در نشست سیاسی مدرسه فیضیه قم
 جانشین فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به تلاش آمریکایی‌ها مبنی بر ملاقات با مقامات ایرانی، گفت: این امر نشان دهنده قدرت ایران و عجز و ناتوانی آمریکا است.
حسین سلامی جانشین فرمانده سپاه پاسداران امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم، با تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس، گفت: دوران دفاع مقدس به ما نشان داد که باید به خود اتکا کرده و در جهت تولید داخلی گام برداریم.
 وی با بیان این ‌که امروز دشمن در عرصه‌های جدیدی علیه نظام فعالیت می‌کند، ابراز کرد: محاصره علمی و اقتصادی و تشکیل ائتلاف‌های اقتصادی و سیاسی از جمله عرصه‌های نبرد دشمنان با نظام اسلامی ایران است.
 جانشین فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به سربلندی ملت ایران در همه عرصه‌ها، اظهار کرد: ملت با تبعیت از ولایت فقیه امتحان‌های موفقی را پشت سر گذاشته و هیبت پوشالی غربی‌ها را در هم شکسته است.
 سلامی قدرت ایران در عرصه بین‌الملل را مورد توجه قرار داد و افزود: امروز انقلاب اسلامی به یک درخت تنومند و الگویی برای کشورهای دیگر تبدیل شده است.
 وی با تأکید بر این‌که قدرت آمریکا دچار خدشه شده است، ابراز کرد: امروز آمریکا در کشوری که سه سال درگیر جنگ است قادر به انجام عملیات نظامی نیست و این امر نشان دهنده ضعف آمریکا است.
 جانشین فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به تلاش آمریکایی‌ها مبنی بر ملاقات با مقامات ایرانی، اظهار کرد: این امر نشان دهنده قدرت ایران و عجز و ناتوانی آمریکا است.
 سلامی تأکید کرد: استفاده از واژه فتوا و رهبر معظم در سخنان اخیر اوباما نشان دهنده اقتدار و به رسمیت شناختن جمهوری اسلامی ایران در جهان است.
 وی اقتدار امروز کشور را ثمره مقاومت و پایداری ملت خواند و گفت:‌ ما به دنبال این هستیم که عزت و احترام برای همه مسلمانان جهان رقم بخورد.
 جانشین فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به تأثیرگذاری جمهوری اسلامی در جهان، ابراز کرد: امروز ایران اسلامی به لنگرگاه ثابت و یک بازیگر مهم در منطقه و جهان تبدیل شده است.
 سلامی تلاش‌های بی نتیجه استکبار جهانی در سوریه را مورد توجه قرار داد و گفت: عدم نتیجه گیری دشمنان در سوریه به خاطر سیاست‌های حمایت‌گرایانه ایران از ملت و دولت سوریه است.
 وی قدرت نظام ایران را در سایه پیروی از اسلام دانست و اظهار کرد: نظام اسلامی با عبور از تحریم‌های اقتصادی در مسیر پیشرفت و موفقیت گام بر می‌دارد.





دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


6 + 5 =