آیت الله نوری همدانی : هیچ کس نباید در جامعه اسلامی اجازه هجمه به ارزش ها را پیدا کند.

درس خارج فقه آیت الله نوری همدانی در مسجد اعظم قم
در درس خارج مطرح شد؛
حضرت آیت الله نوری همدانی بر لزوم رعایت مقدسات و ارزش های دینی در جامعه از سوی رسانه ها و مطبوعات تاکید کرد و گفت: هیچ کس نباید در جامعه اسلامی اجازه هجمه به ارزش ها را پیدا کند.

، حضرت آیت‌الله نوری همدانی امروز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با بیان روایتی از حضرت رسول(ص) حب و بغض برای خدا را یک اصل مهم دانست.

وی در ادامه بر ضرورت دشمن شناسی تاکید کرد و یادآورشد: با توجه به توطئه های دشمنان باید با حفظ بصیرت در صدد خنثی سازی نقشه های شوم آنان باشیم و در راستای حفظ انقلاب و ارزش ها گام برداریم.

این مرجع تقلید به سفر مرکل صدر اعظم آلمان به سرزمین های اشغالی اشاره کرد و گفت: خانم مرکل برای دریافت بالاترین نشانه غیر نظامی وارد سرزمینی شده است که بر اساس خوی وحشی گری و تجاوز یک رژیم از صاحبان اصلی آن غصب شده است.

وی در ادامه به اظهارات نخست وزیر اخیر ایتالیا که جمهوری اسلامی ایران را تهدیدی برای صلح و امنیت جهانی عنوان کرده بود، واکنش نشان داد و این اظهارات را محکوم کرد.

حضرت آیت الله نوری همدانی در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز نگرانی از هجمه های صورت گرفته به ارزش های دینی، بر لزوم رعایت خطوط قرمز در جامعه بویژه از سوی رسانه ها و مطبوعات تاکید کرد.

حضرت آیت الله نوری همدانی گفت: هیچ کس نباید این اجازه را پیدا کند که به مقدسات و ارزش های دینی و اسلامی هجمه و آنها را خدشه دار کند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


9 + = 11