مدیر شبکه جهانی ولایت : فعالیت ۳۰۰ شبکه ماهواره‌ای وهابی علیه تشیع

 هزار و ۸۰۰ شبکه ماهواره‌ای در منطقه در حال فعالیت اند که از این تعداد ۳۰۰ شبکه در اختیار وهابیت قرار دارد و علیه تشیع فعالیت می کنند. به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌قزوینی، ظهر امروز در نشست “شیوه‌های پاسخ‌گویی به شبهات”، در مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات حوزه علمیه قم، با تبریک میلاد خجسته عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب کبری‌(س)، گفت: در ۱۴ قرن گذشته، تا این اندازه  علیه اسلام ناب هجمه وارد نشده است.

رییس موسسه تحقیقاتی حضرت ولی عصر(عج) با بیان این‌که اکثر شبکه‌های سایبری و رسانه‌ای منطقه و جهان، در اختیار مخالفان مکتب اهل بیت(ع) است، خاطرنشان کرد: هزار و ۸۰۰ شبکه ماهواره‌ای در منطقه در حال فعالیت اند که از این تعداد ۳۰۰ شبکه در اختیار وهابیت قرار دارد و علیه تشیع فعالیت می کنند.

وی با ابراز تاسف از راه اندازی رسانه هایی به نام اسلام، اما علیه اسلام، ابراز داشت: نباید کاری کنیم که مخالفین از گسترش موسسات و شبکه‌هایی مانند وصال، نور و … که در ادب را در پاسخ‌گویی حفظ نمی‌کنند، خوشحال شوند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی قزوینی یادآور شد: این شبکه‌ها براساس برنامه‌ریزی های دشمن در حال فعالیت اند و هدفشان هم اختلاف‌افکنی بین شیعه و سنی است.

مدیر شبکه جهانی ولایت با بیان این‌که یکی از موثرترین روش‌ها در پاسخ‌گویی به شبهات، جواب نقضی است، افزود: پاسخ نقضی تمام اندیشه و فکر طرف مقابل را به هم می‌ریزد.

رییس موسسه تحقیقاتی حضرت ولی عصر(عج) تصریح کرد: نباید در پاسخ‌گویی از روش‌هایی استفاده کنیم که دشمن از آن سوء استفاده و بهره‌برداری سیاسی بکند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌قزوینی با بیان این ‌که باید در عرصه پاسخ به شبهات حد و مرز را کاملا از نظر ادب و وقار رعایت کرد، به یکی از کاربردی‌ترین روش‌های پاسخ‌گویی به شبهات وهابیت و تکفیری ها را همسو کردن نظرات بزرگان اهل سنت با شیعه دانسته و یادآور شد: باید تلاش کنیم خطر وهابیت را به وسیله بزرگان اهل سنت دفع کنیم.

وی با بیان این ‌که ۳۰۰ موسسه در قم در حال پاسخ‌گویی به شبهات اند، گفت: غالبا ۸۰ درصد پاسخ های این موسسات شبیه به هم است و اگر هماهنگی و تقسیم‌ کار بین این مراکز صورت گیرد، تاثیرگذاری‌ دو چندان خواهد شد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 1 = 6